TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carine
17-5-2008
|
2-8-2007 8:06:19
Hilde,
ik kan je TriObwa aanraden. Dit is wel geen strijkkwartet maar een kamermuziekensemble met 2 hobo's en een althobo. Zij brengen werken uit verschillende periodes, van barok over romantiek tot hedendaags. Je kan mailen naar althobo@hotmail.com
groetjes
|
|
sanderijn
|
2-8-2007 9:22:13
Beste Hilde, ik ben zelf professioneel violiste en speel regelmatig in allerhande bezettingen samen met andere strijkers, soms enkel viool-cello. Je mag me gerust steeds contacteren op 0476/551651. Mvg, Sanderijn verstraeten
|
|
Sheron
2-2-2008
|
2-8-2007 9:42:04
Helaba Hilde,
Als je het goedkoop wilt houden zou ik een papiertje ophangen bij de conservatoria, die zijn zeker zo goed en ze vragen ni veel... Of bij het Lemmensinstituut.
Groetjes, Sheronneke 02-02-2008
|
|
Wendy
5-5-2007
|
3-8-2007 13:25:45
Hoi Hilde,
Wij hadden een duo met cello en harp, twee ex-studentes van het lemmensinstituut en dat was heel mooi. Als je mij een mailtje stuurt op wendy@telenet.be, bezorg ik je de gsm-nummer, van de studente in kwestie, Laura Zutterman is haar naam. Ik weet wel niet meer precies wat wij betaald hebben, maar het viel alleszins goed mee in vergelijking met andere prijzen die ik gekregen had.
groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|