Terug naar overzicht
hallo, Feestzaal Bethanie is heel mooi!Wij hebben er ons trouwfeest gegeven.Hij is wel iets duurder dan een andere feestzaal maar is op zijn eigen al mooi gedecoreerd.Kijk maar eens naar de foto's die erbij staan.De prijs staat er ook ergens bij.Het is in Genkwww.bethanie.be Groetjes, Els14/07/2007
Wij houden ons feest in het speelhof in Sint-truiden. Dat is een domein met een vierkantshoeve en een enrome tiendeschuur. In de tiendeschuur en in de hoeve (klein kasteeltje) kunnne er feesten gehouden worden.De catering wordt door de zaal zelf gedaan, voor de zaal betaal je niets extra. Het zijn de beste prijzen die wij hebben kunnen vinden. We betalen 50€ per persoon voor receptie, buffet, dessertenbuffet en drank voor de hele dag en avond. En 30€ voor de avondgasten die snacks krijgen om te knabbelen en drank voor de hele avond. www.speelhof.be Een zaal die ook rond die prijzen blijft is het rubenshof in alken. Dat is een andere soort zaal, als je meer een moderne zaal wil met mooie tuin. Groetjes, Mara
Het Rubenshof in Alken is al bezet de 17de mei, want dan trouwen wij en houden er ons feest ;-)Maar als je wil stuur ik je via mail alle prijsoffertes door die ik gekregen heb van zalen in de buurt. groetjes
wij trouwen in juni 2008 en hebben voor de elysee gekozen. hier kan je ook drankfeesten geven. de prijzen voor menu's en buffetten liggen tussen 37 en 50€ per persoon, alle dranken inbegrepen. de prijzen voor drankfeest weet ik niet van buiten. de zaal zorgt ook voor de decoratie van de zaal en tafels. zijzelf hebben al een dj vanaf 300 euro. www.elysee.be krekelhof in hasselt is ook een aanrader. weet wel niet hoe de prijzen daar zijn en zo.groetjesheidi
hey, OOk nog even erbij zeggen...Wij hebben heeeeeeeel veel goede reactie's gehad over het eten van onze traiteur.We hadden bbq iedereen vond het superlekker!!!! en niet duur in vergelijking met andere traiteurs ;-)www.traiteurluchaenen.be Onze dj was ook heeeeeeeel goed!!! ook veel toffe reactie's op gehad. www.djtony.be Groetjes, Els14/07/2007
Genk:- als je iets apart wil: Anatolia- de Orangerie in domein BokrijkDiepenbeek: - redelijk grote tuin: 't Driessent- je hebt er ook nog een erg mooie kasteelhoeve, maar ik ben de naam kwijt ...Halen - Zelem:- oud klooster met grote tuin: Sint JansbergkloosterGroetjes