Terug naar overzicht
Hoi,we zijn momenteel ook op zoek naar een drukkerij en wij gaan binnekort eens gaan kijken bij http://www.kaartjeshuis.be/ , het lijkt mij nog origineel, misschien kan je daar eens gaan kijken.groetjesStephanie
Hallokes,Wij hebben onze uitnodingen laten drukken bij Drukkerij Pica in de Brusselsestraat in Dendermonde. Wij hadden onze uitnodigingen zelf ontworpen en zij hebben alles feilloos gedrukt en er zelfs nog een leuk detail aan toegevoegd. Momenteel zijn onze misboekjes en onze trouwmenu's daar in druk en ook mijn zus die eerstdaags moet bevallen, heeft hun zelfgemaakte geboortekaartjes daar laten drukken.Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen, Ilse(18.08.2007 - nog 15 daagjes!!!!)
HoiOnze drukker was in West-Vlaanderen (ook al zijn we van de regio Gent) en zijn héél tevreden...Het was Fieuws en Terryn, Peperleenstraat 15 uit Bissegem (tel. 056/37 06 81).Als je je emailadres heeft, dan mail ik je onze kaart je eens door...GroetjesVeroniekgetrouwd op 20 07 2007
Wij zijn bij Coset (Roomstraat) in Lokeren geweest. We hadden een eigen ontwerp dat ze mooi gedrukt hebben. We hebben toch ontzettend veel complimentjes gehad:-)
Hoi Christophe,Wij hebben nog niks beslist maar hebben we al onze fotograaf vastgelegd. Deze maakt ook uitnodigingen en zijn erorm tof en je stelt alles zelf samen. Hij kan zowel met als zonder foto werken. Maar persoonlijk vinden wij uitnodigingen met foto's iets persoonlijker en leuker en ik denk dat de meeste mensen deze dan ook blijven bijhouden dan zonder. Hebben jullie al een fotograaf misschien doet die dat ook? Bij de onze zijn ze in ieder geval niet zo duur. +-1,50€/kaart en ik denk wel dat je deze prijs ook betaald in een drukkerij niet??T'ja weet het eigenlijk niet, veel verder hebben we niet gezocht,maar deze stonden ons aan en ik denk wel dat we deze ook zullen nemen. Als je inlichtingen wil je kan onze fotograaf vinden op deze site in de infogids. "ArtExpo" Hij maakt ook trouwens zeer mooie en originele foto's, neem maar eens een kijkje op zijn site.groetjes