Terug naar overzicht
Dag Inge,wij zijn daar al twee keer naartoe gemoeten voor een etentje en ik moet eerlijk zeggen dat beide keren het eten serieus tegenviel, wat smaak en wat porties betreft. We zijn zelfs ziek geweest na de tweede keer.Wat mij betreft dus echt geen aanrader.Ilse08/08/2008
Hallo,De locatie is schitterend. Maar het eten is niet goed! Heel kleine porties voor een hele dure prijs!!!En soms ook niet echt smakelijk. Wij hebben gekozen voor hof ter mude in Knokke (dicht bij sluis)Kimberly14/06/2008
Beste Inge,Op 14 juli 2007 hebben we een huwelijksfeest bijgewoond in Salons Mimosa. In tegenstelling tot de voorgaande berichten hebben wij wel heel lekker gegeten (en mijn vader is kok - ik ben dus van thuis uit nogal kritisch wat eten betreft). De porties waren royaal - zo royaal dat ik na het voorgerecht al genoeg had. De maaltijd werd afgesloten met een nooit gezien dessertenbuffet. Echt heerlijk. Misschien doen ze een extra inspanning voor huwelijksfeesten... Wat wel tegenviel was het uiterst strenge personeel en de akoustiek van de zaal. Wij zaten in een vrij kleine zaal en toen iedereen begon te praten, leek het alsof we in een eetzaal op school aten. Ik hoop dat je hiermee al wat meer weet. Groetjes,Laurence
wij trouwen op 15 september in de mimosa in de grote zaal. Ondertussen zijn we er ook zelf al 2 keer naar een feest en 1 keer naar een receptie geweest en het waren stuk voor stuk prachtige feesten! Lekker, voldoende eten, prachtig dessertbuffet, vriendelijk personeel,.... Nu we ons feest zelf in deze zaal doen kunnen we ook de prijzen en dergelijke vergelijken en mimosa is echt wel gemiddeld van prijzen, zeker niet de duurste maar ook niet de goedkoopste...Van eten en hapjes kies je als koppel zelf dus naar porties toe en gerechten heb je zelf de vrije keuze.... En bovendien is de eigenares één van meesterkoks van belgië....Na 15 september kunnen we pas zeggen of alles in orde was maar tot nu toe verliep alles picobello !ellen