Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning huwelijksdag

2-8-2007 19:10:03
Hey,

Trouw pas volgend jaar in juli, maar ben op zoek naar een fotograaf en wou de kerk en de gemeente al vastleggen. Het probleem is dat ze allemaal al een uur willen vastleggen. We zijn er namelijk niet uit wanneer we de verschillende onderdelen zullen laten doorgaan. Sommigen plannen gemeentehuis en kerkdienst in de namiddag, zodat onmiddellijk na de dienst iedereen naar de feestzaal kan. In de voormiddag komt dan de fotoreportage.
Mijn vriend zou liever rond 10u gemeentehuis en rond 11u kerkdienst.... Maar hierdoor moeten alle genodigden zichzelf bezighouden tot de receptie rond 16-17u.... Wij hebben veel familie en vrienden die op meer dan een uur van de feestzaal wonen.... Die kunnen niet eventjes naar huis....

Er wordt gezegd beter de fotoreportage in de namiddag te houden omdat je jurk groen kan worden door foto's te nemen op gras ed. Bovendien heb je misschien beter zonlicht....

Help, ik weet het niet meer... Kunnen jullie me wat tips geven? Alvast bedankt,

Groetjes,

Christel
5-7-2008

Christel
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 501

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik2-8-2007 19:21:39

Alvast proficiat met de verloving!

Wij zijn 2 juni dit jaar getrouwd en onze dag zag er als volgt uit:
(wij zijn elks terug thuis gaan slapen)
10.30u: aankomst bruidegom en suite van de bruidegom bij de bruid
11.30u: wettelijk huwelijk
12.00u: broodjesmaaltijd bij de bruid thuis
13.00u: bruidspaar gaat op fotoreportage. De suite blijft bij mijn ouders of konnen een wandelingetje gaan maken.
15.00u: bruidspaar komt terug van de reportage
15.30u: kerkelijk huwelijk
17.00u: vertrek naar de feestzaal. De genodigden die in de kerk zijn mogen mee doorrijden naar de zaal.
18.00u: ontvangst genodigden die niet in de kerk aanwezig waren.
19.00u: aanvang eten

Hopelijk ben je er iets mee.

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik2-8-2007 19:55:04

Hoi Christel!

Wij trouwen op dezelfde dag volgend jaar!
We hadden er eerst voor gekozen om in de voormiddag voor de wet te trouwen, en in de namiddag voor de kerk. En dan pas foto's trekken tot aan de receptie 's avonds.
Maar we zijn door onze fotograaf veranderd van gedacht!
We gaan dus in de voormiddag uitgebreid foto's nemen, en in de namiddag trouw voor de wet + kerk na mekaar. Ik denk ook wel dat dit beter is...

Groetjes!

Lieselot

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik3-8-2007 10:03:04

Hey,

Wij zijn ook in de voormiddag foto's gaan nemen omdat wij de familie ook niet zo lang wilden laten wachten. De mensen van de suite werden dus pas om 13.00u verwacht.
Ondanks het vrij natte weer was mijn kleedje niet vuil geworden tijdens de reportage. Je moet gewoon een beetje oppassen.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Wendy
5-7-2008
 Meld misbruik3-8-2007 12:58:10

Dag Christel,
Wij trouwen ook op 05/07/2008. Bij ons is het burgerlijk huwelijk om 11u en het kerkelijk om 13u30. Tussenin eten we een verrassingsbrood met de suite. Wij hebben voor het vervoer een tractor met daaraan een oude paardentram. De kerk is rond de 35 km van de feestzaal, dus mag je rekenen op een goed uur à anderhalf uur rijden. We vertrekken allemaal samen in de tram naar de feestzaal, maar een paar km verder gaan wij eruit en gaan we samen met de fotograaf op fotoreportage. 's Morgens gaan we ook al met de fotograag op stap. Zo'n uur à anderhalf uur.
Groetjes, Wendy

tina
5-7-2008
 Meld misbruik3-8-2007 16:50:07

Hoi,

Wij trouwen 9 augustus 2008. Onze planning ziet er als volgt uit (de juiste uren zijn nog niet bepaald):
*late voormiddag: gemeentehuis
*dan foto's trekken op locatie
*late namiddag ceremonie aan de feestzaal (ipv kerkelijke dienst)
*aansluitend receptie en avondfeest.

Omdat we van onze ceremonie iets heel speciaal en persoonlijk willen maken, zouden we het heel fijn vinden moesten er veel genodigden bij zijn.
Omdat er veel mensen van ver moeten komen hebben we gekozen om dit net voor de receptie te doen, zodat er voor hen geen dood moment is. Zo zijn ze volgens ons meer geneigd om een uurtje vroeger te komen.
In het gemeentehuis zal enkel de suite aanwezig zijn. Zij kunnen 's middags samen lunchen bij mijn ouders of schoonouders.

Groetjes, Tina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...