Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

8/9/7 bruidjes

2-8-2007 19:38:43
Hey,

Wie trouwt er eigenlijk nog 8/9/7? dat is precies een populaire datum. Heb dat al meermaals ondervonden (10 ceremoniemeesters gebeld eer ik iemand vond, kappers en visagistes die al vol zaten, ...).
Volgende maand is het onze beurt!
En, jullie al zenuwachtig? Nog veel te doen?
Groetjes,
Kathy

Kathy
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 905

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik2-8-2007 22:10:58

Wij wilde heel graag op 8/09 trouwen, maar er was geen enkele zaal in de buurt nog vrij op die dag, dus hebben we het een weekje moeten opschuiven, en trouwen we op 15/09.

Mara

Astrid
8-9-2007
 Meld misbruik2-8-2007 22:50:17

Dag Kathy,

wij trouwen ook op 8 september 2007! Tot nu toe ken ik maar één koppel dat ook dan trouwt, dus dat valt wel mee he. Wij moeten nog vrij veel doen, onder andere nog de volledige mis in mekaar steken. De zenuwen zijn nog niet van de partij, maar iedere dag kriebelt het toch wel wanneer ik zie hoe kort het nu nog maar is!

Veel plezier nog met de voorbereidingen!
groetjes,
Astrid

Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik3-8-2007 8:43:04

Hoi alle 08/09 bruidjes, hier is er nog eentje. Ik kan jullie alleen maar bevestigen dat 08/09 heel populair is net niet zo erg als 07/07 :-)))). Het is de mijnheer waar wij ons vervoer mee hebben geregeld dat ons dit liet weten want op 08/09 heeft hij niets meer vrij dus we zullen zeker en vast niet alleen zijn met zenuwen die dag :-))). Onze voorbereidingen zijn zo goed als afgerond. Mijn kleed nog voor de 2de en 3de keer gaan passen, in de zaal nog een paar dingen regelen, menu's maken, naamkaartjes maken, misboekjes printen en inbinden en alles gaan ophalen (kleed, kostuum, ringen, bedankjes, ...). Laten we dan maar samen aftellen naar onze grote dag (nog 36 te gaan). Allemaal nog heel veel plezier met de laatste voorbereidingen. Groetjes

Dominique
2-11-2008
 Meld misbruik3-8-2007 10:00:42

Ook wij trouwen op 08/09/07. Alles is al geregeld op enkele kleine details na. Wij zijn geen echte "planners" dus hebben nog niet echt last van stress, het zal wel vlot verlopen. Misschien leuk om de streek te vermelden waar jullie trouwen.
Wij trouwen in Izegem te West-Vlaanderen.

Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik3-8-2007 11:53:10

Wij trouwen te Steenhuffel (Londerzeel)

Kathy
8-9-2007
 Meld misbruik3-8-2007 20:09:39

Wij trouwen in Wilrijk.

Kathleen
8-9-2007
 Meld misbruik4-8-2007 9:03:51

Hallo, ik trouw ook op 8/9, ik moet nog redelijk wat doen, dus de zenuwen beginnen serieus op te komen. Ik moet nog zorgen voor misboekjes, kleding voor de bruidskindjes, bloemen voor in de kerk, lingerie. Nog genoeg te doen dus...
Wij trouwen in Oud-Rekem (Lanaken)

Nele
8-9-2007
 Meld misbruik4-8-2007 15:24:13

Hey

wij trouwen ook op 8 september, we hadden ook al weinig keuze meer voor zalen, hoewel we hiervoor al vorig jaar sept-okt beginnen zoeken zijn. Fotografen waren ook bijna allemaal bezet.
Het komt er al snel aan, zenuwen hebben we wel niet, veel moeten we ook niet meer doen, een paar kleine dingen en t meeste ligt klaar te wachten :). Volgende week zaterdag nog eens mijn kleed gaan passen en daarna zal ik hem ook kunnen ophalen...
bij ons is het in centrum-Gent en we vieren ons feest met mooie grote tenten, dus buiten. Duimen dat het mooi weer wordt dus.

groetjes
Nele

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik7-8-2007 16:29:38

Hier nog eentje!

Bij mij zijn de zenuwen niet meer te houden ...
Nu ja, ben een nogal perfectionistisch en zenuwachtig type, dus hier is niemand verbaasd ;-) Ik werk blijkbaar wel ontzettend op de zenuwen van mijn toekomstige, dus ik probeer me wat in te houden.

Het meeste is nochtans wel in orde.
Moeten nog geregeld worden:
- bedankjes voor de suite
- restaurant om te lunchen
- praktische afwerking van de symbolische handeling
- tafelindeling met bijhorend materiaal
- gastenboek aanschaffen
- openingsdans vastleggen
- kleed ophalen

Amai, amai, ik word weer zenuwachtig als ik het zie ;-)

Wij trouwen in Halen-Zelem.

Kathleen, in welke zaal trouwen jullie?

Wij hadden nog redelijk wat keuze van feestzalen. We zijn nochtans maar pas in januari beginnen zoeken...

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik8-8-2007 14:14:01

Hey,
Wij trouwen ook op 8 sept, nog net 1 maand... Ik heb ook al regelmatig horen zeggen dat het een geliefde dag is, maar zelf hebben we daar niet veel van gemerkt: pas in maart beginnen plannen.
Wij moeten nog veel details afwerken, maar het zal allemaal wel lukken zeker?
(Wij trouwen trouwens in Leuven)
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...