Terug naar overzicht
hey proficiat met je huwelijksaanzoek.ik lees veel gelijkenissen met mijn situatie :-)wij gaan volgend jaar huwen op een boot in het Antwerpse (met een rent a priest) daarna gaan we op huwelijksreis naar de Malediven, en ons huwelijk daar nog eens overdoen.Mijn aanstaande heeft me daar onlangs ten huwelijk gevraagd en het management heeft ons een gratis huwelijksceremonie aangeboden :-)Blijkbaar huwen daar geregeld koppels en aan de foto's te zien, is het wel een unieke en aparte ervaring.
Hoi Nikki!Hey tof, een lotgenote!Wel een leuk idee om de ceremonie over te doen in de Malediven, maar ik wou echt daar trouwen, en blijkt dat je dan niet zoveel keuze hebt. Het huwelijk moet 'aanvaard' worden in België, en dus kan je niet zomaar eender waar trouwen blijkbaar.Ik wil echt wel trouwen op het strand, en met 100% kans op zon, en dan moét ik gewoon naar 't buitenland, maar ja... Ik zal me toch nog maar es goed informeren.Wel een goed idee van Rent A Priest, al ben ik nu ook weer niet zo katholiek...