Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed wit of ivoor?

2-8-2007 20:18:59
Wij gaan volgend jaar trouwen, ik heb een trouwkleed gezien op internet (kan het dus niet int echt zien) waarbij men kan kiezen tussen wit of ivoor. Ik vind het heel mooi maar weet niet welke kleur te kiezen. Wat is het mooiste van kleur voor een trouwkleed wit of ivoor? Zit er veel verschil in?

petra
8-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 905

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik2-8-2007 20:31:49

ik persoonlijk vind ivoor mooier. mijn kleed is ivoor, maar dan meer naar de beige kant. je hebt ook wittere ivoor. het ligt ook aan je huidskleur en haarkleur wat het mooiste bij je staat. ik vond dat ik met wit veel te bleek was, en ben al een bleekscheet van huidskleur. maar als je gaat passen, vraag dan eens naar de twee kleuren om te passen. dan ga je zeker merken wat mooi is. ik had eerst ook een kleed gezien in een boekje, en toen ik het aanhad, was het toch niet mooi bij mij omdat ik te klein ben, en daarmee leek het alsof ik enorm breed was.

groetjes
heidi
7/6/08

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik2-8-2007 20:32:23

Hallo Petra

Mijn naamgenoot :-)
Wel wit is echt spierwit en meestal wordt dit niet echt meer genomen. De meeste trouwjurken zijn ivoor-wit. In de winkel hbb ze dat van mij naast een echt wit trouwkleed gehouden en dan zag je echt wel het verschil!

Groetjes Petra
www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik2-8-2007 21:36:24

Ivoor of gebroken wit wordt véél meer genomen... Naar het schijnt komt het ook mooier over op de foto's!

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik2-8-2007 22:09:09

Hoi,
wat het best bij je past, hangt echt af van welk type je bent: je huidskleur, haarkleur, kleur van ogen,... de meeste meisjes staan niet mooi met echt wit. Ik zou passen en zien wat het best bij je staat en idd je ziet echt het verschil! Bij mij past wel echt wit en toen ik een meer beige of ivoor kleed aan had, was dat echt niet mooi, ik bleekte er gewoon mee af...
groetjes
Caroline

sadia
7-7-2007
 Meld misbruik2-8-2007 22:44:03

Hoi Petra,

Zoals reeds vermeld, zijn echt spierwitte kleedjes niet zo veel meer op de markt, meestal zijn het ivoorkleurige. Wat ook natuurlijk een voordeel is dat spierwit rapper vuil lijkt dan ivoorkleurig. Ik heb bruine haren en was door zonnebank mooi bruin, en dat ivoorkleurig stond me toch wel goed vond ik. Hangt ook deels van je haarkleur af. Je moet het echt eens passen en dan zie je het direct.

Veel succes,

Sadia

petra
8-2-2008
 Meld misbruik3-8-2007 10:38:12

Bedankt voor jullie berichtjes!

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik3-8-2007 11:22:19

Hallo Petra,

Ik had ook een ivoorkleurig kleedje... en toen ik uitstapte aan de misviering dacht een vriendin eerst van ow das echt fel wit, maar toen ik korterbij kwam vond ze t een veel mooiere kleur...

wit weerkaatst ook heel fel op een zonnige dag, ivoor daar kun je tenminste naar kijken zonder dat je ogen pijn doen :-)

Heb heel veel positieve reacties gehad over mijn trouwkleed, je mag altijd eens kijken op http://www.kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/
en op http://fotos.telenet.be/nicojl

Veel succes met je keuze, je kan het best eens vragen beide te passen, dan ben je heel zeker dat je geen spijt krijgt van je keuze!

Groetjes,
Nathalie

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik3-8-2007 16:06:03

Het hangt inderdaad af van je eigen huidskleur en stijl. Ik had een spierwit kleed en heb er geen moment spijt van gehad. Dat het sneller vuil ziet en dat het nogalweerkaatst heb ik absoluut geen last van gehad. Gewoon eens proberen wat bij jou het mooiste is.
Groetjes

anja
1-9-2007
 Meld misbruik3-8-2007 16:28:45

hallo!

zeker eens gaan passen dus!
ik had op een site een kleed gezien waar ik helemaal weg van was...tot ik het gepast heb en het echt niet mooi was
ik heb nu een poederroze genomen hoewel mij dat eerst totaal niets voor mij leek...

groetjes!
anja

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik3-8-2007 17:43:57

ik had een ivoor kleed,van de eerste keer toen ik het zag,vond ik het mooi en ik heb er geen minuut pijt van gehad!als je wil mag je altijd een mail sturen want ik heb de foto's nog niet on line gezet,dan stuur ik je wel een foto door van het kleed, karinaf@telenet.be

Veroniek

Meld misbruik6-8-2007 17:31:39

Hoi

Ik had geen wit-wit kleed, maar ook geen ivoor kleed. (je vindt foto's op http://nieuwsblad.typepad.com/lochristi/2007/07/trouwen... )

Het hangt ook wat af van jouw lichaamskleur, als je het past wordt je ook veel duidelijk wat je het beste staat...

Laat eens weten wat het geworden is? Bedankt...

Groetjes
Veroniek
getrouwd op 20 07 2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info