Terug naar overzicht
Dag Nathalie,Ik trouw 21 sept, mijn trouwjurk is een rood - bordeaux 2 stuks van LR. Ben nog niet 100% zeker dat ik hem ga verkopen nadien. Ik heb maat 44. Als je nog geïnteresseerd bent, mail me dan op siegie_goeman@hotmail.com.GrtzSiegie
Hey Nathalie ik trouw op 29 September in een jurk van LRhet is een maatje 40 en in ivoorkleur .Als je naar de site gaat het is de laatste foto van de 12de rij(is hier wel in powderroze). Weet alleen nog niet ged of ik het over mijn hart ga krijgen om hem te verkopen .groetjes Kelly29/09/07
Beste,Wij trouwen op 24/08/2007. Ik heeft geen jurk van LR maar Benjamin Roberts. Je vindt de jurk op www.benjaminroberts.co.uk/ . Het is nummer 912. Maatje 38 (of een kleine 40). Ik reageer op dit berichtje omdat ik de jurk na de trouw zeker en vast wegdoe. Indien je interesse hebt, laat me gerust een mailtje op greetsegers@hotmail.comSucces in je zoektocht!Greet24/08/2007
Ik verkoop mijn kleed van Marylise (ook geen Linea dus), maatje 40 B.foto's op www.wendy-jonathan.be , indien interesse: wendy.debels@gmail.comgroetjesWendy