Terug naar overzicht
Hoi Emy,ik ben nog niet naar een feest geweest in Alta Ripa, maar onlangs zijn we er wel naar een receptie van een trouw geweest. De hapjes waren alvast heerlijk en de bediening was ook goed. Heb ook nog geen echte negatieve commentaar gehoord op de zaal, dus volgens mij zit dat wel goed.Veel succes ermee!!
Hallo Emy,ik ben, zoals Vanessa, er ook eens op een receptie geweets, en vond dat alvast dik in orde - lekkere hapjes en vlotte bedeining!Veel succes!
Mijn eerste communie was daar, net als vele feesten in mijn familie.Wij zijn er heel tevreden over. Mooie locatie, lekker eten, vriendelijke bediening, goeie prijs, kindvriendelijk, wat wil je nog meer? :)
Dag Emy,Ik ben vorig daar naar een trouwfeest geweest. Het eten is echt heel lekker, dat kan ik beamen. Ik vond ook de formule heel leuk: met buffetten. De tuin vind ik ook een pluspunt. Het enige wat ik als mini-negatief puntje vond, is dat de zaal (toch die zaal die wij hebben gezien) een beetje verouderd is. Dat zag je bijv. aan de toiletten, waar niet alle deuren meer sloten. Maar eerlijk gezegd, moesten wij in de buurt wonen, zou het voor ons ook een grote kanshebber geweest zijn. PS: heb je de boerderij aan de overkant al eens bezocht? Het schijnt dat je daar ook feesten kan geven (met traiteur weliswaar) Ik heb gehoord dat het heel sfeervol is!Succes nog,Lore