Terug naar overzicht
Hey Valerie ik kan je deze zaak alleen maar aanbevelen , wij trouwen op 29 september en onze feest zal daar plaatsvinden .alex is op en top proffesioneel , het is een hele mooie zaak en superlekker eten .op 1 juni mochten wij met 6 personen onze menu komen proeven , met de wijnen erbij die op de avond zelf geserveerd worden .Je gaat hier zeker geen spijt van hebben hoor .Ook heb ik laatst een mail gekregen van iemand die daar getrouwd is in Juni en zij sprak niks anders dan lof over deze feestzaal groetjes Kelly 29/09/2007
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ik heb ook gehoord dat het daar 'af' is. Vooral over het eten heb ik al supergoeie dingen gehoord, dus... Go fot it, zou ik zo zeggen!Slukes,Evelien x
hi,vorige week zijn wij ook gaan kijken en we waren er meteen weg van. Meteen een optie genomen en daags nadien reeds bevestigd :-) Zeer mooie zaal, vriendelijke en professionele uitbater en niets dan lof over eten ... groetjesBjorn & Sofie24/5/2008
Dag Valerie,Ik was als videograaf in zaal Tybeert. Graag bevestig ik al het positieve dat hieronder reeds werd geschreven.Wees gerust je kunt op je twee oren slapen.SuccesFreddy
Hey, bedankt allemaal voor jullie snelle reacties! Ga het zeker onthouden! Heb al eens gebeld, en mogen morgen al eens gaan kijken naar de feestzaal. Het telefonisch contact verliep alleszins al positief! Wanneer houden jullie daar je feest, diegene die nog moeten trouwen ook? Groetjes, V.
Hoi,Wij trouwen daar op 15/09/07 en ik kan alleen maar bevestigen wat Kelly hieronder schreef. Wij zijn ook ons menu gaan proeven en het was echt heerlijk, lekkere wijnen ook, lekkere schuimwijn... en Alex is idd superprofessioneel... Veel succesGroetjesCaroline