TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
29-12-2007
|
3-8-2007 12:24:36
Heyla,
Wij hebben een tweetal zalen in het Brugse bezocht (Boldershof in Oostkamp en Ter Leepe in Zedelgem). Boldershof was niet direct ons ding. Het eten is er volgens velen erg lekker maar de zaal zelf sprak ons niet echt aan. Ter Leepe viel goe mee: een goeie ontvangst door de uitbaatster, goeie zaal, volgens velen ook dik in orde op vlak van eten. Wij hebben getwijfeld tussen Ter Leepe en Royal Astrid in Oostende. We hebben uiteindelijk voor het laatste gekozen aangezien dit voor ons praktisch nog iets interessanter was (dichter bij Middelkerke, mogelijkheid voor overnachting voor de gasten...) Veel succes nog bij je zoektocht naar een geschikte zaal!
Groetjes, Annelies (29/12/2007)
|
|
Caroline
15-9-2007
|
3-8-2007 12:53:21
Hallo, Ik ben al twee keer naar een trouwfeest in Denotter geweest en ik vind dat wel een mooie zaal... lekker eten ook. Alleen wat de receptie betreft, waren er mensen die niet echt veel hapjes gekregen hadden terwijl andere wel... het avondfeest was zeer goed... lekker eten, goeie bediening,... De zandberghoeve vind ik persoonlijk nogal oudbollig In het oud Sint Jan ben ik twee jaar geleden naar een trouw geweest, de receptie was schitterend, maar ik heb gehoord dat ze nu een andere traiteur hebben (die ook zeer goed is)... Ik hoop dat ik jou een beetje kunnen helpen heb. Veel succes met de zoektocht! Groetjes Caroline
|
|
Caroline
15-9-2007
|
3-8-2007 12:54:46
O ja, ik ben ook al in de Manoir Stuyvenberg geweest... lekker eten, maar ik vond de zaal te groot. Wij zaten helemaal achteraan en dan heb je echt geen contact met de dansvloer. groetjes
|
|
Mieke
8-9-2007
|
3-8-2007 13:51:59
Wij trouwen in het kasteel van Moerkerke in Moerkerke - Damme. Niet ver van Brugge dus. Vriendelijke uitbaaters en prachtige locatie en tuin
groetjes
|
|
melissa
20-7-2007
|
4-8-2007 16:20:53
hallo
ik ben 15 dagen geleden getrouwd en ons huwelijksfeest was in salons de vrede. Hierover niets dan goeds de bediening was uitstekend al sook het eten. het is er ook niet zo duur al sje zou denken. als je je adres eens geeft kan ik de menu kaart opsturen waar je de gerechten voor een avondfeest eens kan bekijken met de prijs erbij. Als bruidskoppel krijg je ook gratis een kamer met ontbijt cadeau in de zaal. dus als je vragen hebt laat iets weten
groetjes melissa en Kris
|
|
eline
5-9-2008
|
9-8-2007 9:45:12
hey, Ik ben ook opzoek naar een feestzaal geweest in regio brugge we hebben de grote stove, zuienkerke bezocht zeer mooie locatie prijs kwaliteit zag dit er niet slecht uit het boldershof dit beviel ons als zaal ook minder als ook de mogelijke menu's Zandberghoeve te oedelem ook bezocht inderdaad oudbollig hoewel prijs kwaliteit zeer goed De kleine rietgans te damme mooie zaal maar te duur naar onze zin Denotter daar hebben we lang over getwijfeld de zaal is mooi maar hadden nog veel vragen ivm receptie combinatie en vaste menus 't Gavenhof was te duur voor ons zelf al naar twee trouws daar geweest tip top in orde Haeneveld in jabekke hebben we niet gekozen door de vorm van de feestzaal iest te klein voor 100 man Ten booghaerde in kortemark is onze feesztzaal geworden Er is ook nog Rustenburg deze hebben we niet bezocht zij waren in verlof en te weinig parkeer mogelijkheden.
Hopelijk kun je heir al iets mee doen groetjes Eline en Stijn
|
|
griet
11-6-2011
|
15-1-2010 14:42:43
HALLO ANNELIES ? WAS JE TEVREDEN OVER ROYAL ASTRID VOOR JE FEEST , ? GROETJES
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|