TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
18-8-2007
|
3-8-2007 11:28:41
Hey, toen wij aan het kijken waren voor een zaal voor ons huwelijk hebben wij in de hotelschool waar mijn moeder lesgeeft raad gevraagd ivm een aantal zalen. Daar hebben ze ons gezegd dat de orchidee niet zo de moeite is. Wij zijn niet gaan kijken, maar ik kan je enkel meegeven wat ze daar gezegd hebben.
groetjes, Karen (18/08/07)
|
|
Ine
20-9-2008
|
3-8-2007 11:34:57
Hey Karen
Bedankt voor je antwoord, wij zijn gisteren in salons orchidee gaan kijken, ik weet niet zo goed wat ik er van moest denken. Waar trouwen jullie? Veel plezier op jullie dag, het komt wel al dichtbij hé.
groetjes Ine
|
|
Barbara
18-8-2007
|
3-8-2007 11:56:05
Hallo Ine,
Mijn ouders zijn al verschillende keren naar de Cofar geweest. Ze waren eerlijk gezegd niet echt positief over deze zaal. Tijdens de receptie stonden er steeds veel mensen met lege glazen en waren er zelfs mensen die geen hapjes gekregen hadden.
Ik denk dat er op het forum reeds eens is gezegd geweest dat ze de prijzen nogal hard durven doen opslaan (ook al ligt de zaal al langer vast). Van één meisje scheelde het rond de 7 EUR per persoon als ik me niet vergis.
Zalen die een goede reputatie hebben in de buurt zijn: de Vosseberg in Hooglede en zalen Van Wonterghem in Kuurne. Zelf trouwen we in de Lissewal, maar dit is in Elverdinge, dus misschien voor jullie iets te ver?
Hopelijk ben je hier iets mee?
Groetjes, Barbara
|
|
Helga
11-8-2007
|
3-8-2007 12:02:40
Dag Ine,
Wij zijn vorig jaar ook naar de Orchidee gaan kijken, maar vonden het toch ook niet helemaal wat we zochten. Wij zijn wel in Kluisbergen gebleven en geven nu ons feest in feestzaal De Koetse. Tot hiertoe zijn we er heel tevreden van. Zeer vriendelijke mensen die altijd bereid zijn om je met allerlei dingen verder te helpen. Mijn ouders hebben daar al een huwelijk meegemaakt en dit was dik in orde zeiden ze.
Groetjes, Helga
|
|
Karen
18-8-2007
|
3-8-2007 12:43:12
Hey ine, Wij trouwen in salons mantovani in oudenaarde. Ik las net van helga dat ze naar de koetse gaan, daar heb ik ook al een trouwfeest meegemaakt en dit is wel in orde. Ook een mooie tuin enzo en zeker lieve mensen.
grtz, Karen 18/08
|
|
Gwendoline
7-6-2008
|
3-8-2007 13:29:31
Hey ine,
Wij trouwen op 07/06/2008 en wij hebben gekozen voor de Cofar in Rumbeke. We hadden er al enkele keren naar een huwelijksfeest geweest en alles was toen tot in de puntjes in orde. We zijn ook eens de zalen gaan bekijken, deze waren heel modern, je kiest zelf de kleur waarin ze het versieren. Het zijn altijd de nieuwste modekleuren. Wij vonden het prachtig en hebben niet getwijfeld.
Het budget is niet veel duurder dan andere zalen. Je betaalt iets meer maar voor ons werd dit gecompenseerd door de moderne inrichting. Je maakt je feest natuurlijk zo duur als je zelf wil, de receptie en het eten heb je in alle prijsklassen. Wil je wat meer info wil ik je die zeker geven.
Je moet er wel heel vroeg bij zijn wij hebben de zaal geboekt in februari en toen hadden we niet veel datums meer vrij in mei of juni 2008! Snel zijn zou ik zeggen.
Groetjes Gwendoline 07/06/2008 gwendoline_debeaussaert@hotmail.com
|
|
Mieke
8-9-2007
|
3-8-2007 14:06:51
Hallo, Ik ben ook nog eens naar een feest in de cofar geweest en ik had hier ook weinig bof over.. Het eten werd geserveerd, al wat aan de lauwe kant en de drank was idd soms traag opgediend. Qua zaal is het niet mis als je idd voor een moderne zaal kiest. Wij trouwen in een kasteel omdat we vinden dat het iets anders uitstraalt op zo'n romantische dag. Ook al zien we graag modern.
Groetjes
|
|
Ine
20-9-2008
|
3-8-2007 15:58:15
Hoi iedereen
Bedankt voor jullie antwoord, ik heb er zeker wat aan. Ik had eigenlijk nog niets negatiefs over de cofar gehoord, ik schrik er wel wat van maar het is ook goed om dat eens te horen hé. groetjes Ine
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
3-8-2007 17:03:50
Hoi!
Wij wonen in de straat van de "Orchidee" en wij trouwen volgend jaar. Het zou wel praktisch geweest zijn om ons feest daar te geven, maar dat doen we dus niet. Salons Orchidee was vroeger wel een van de betere, maar nu worden er nog nauwelijks trouwfeesten gegeven! Wij geven ons feest in kasteeldomein Sint-Hubert in Ronse! Dik in orde daar!
Groetjes + veel succes
Lieselot
|
|
Tom
8-8-2008
|
2-9-2007 16:33:23
Beste,
Ik heb al enkele huwelijksfeestenin salons Orchidee meegemaakt. Ik moet eerlijk zeggen,:gewoon de max. Alles tot in de puntjes georganiseerd, erg vriendelijk personeel, lekker eten, prachtig kader, ...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|