Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onderwijs

3-8-2007 13:08:37
Dag bruidjes!

Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid: zijn er hier nog meisjes die in het onderwijs staan en die deze maand trouwen?

Ik geef Latijn in eerste en tweede graad middelbaar. Enerzijds wel handig, zo'n lange vakantie kwestie van de voorbereidingen, maar ook wel meer tijd om zenuwachtig rond te lopen ...

Groetjes,
Veerle
18/08/07

Veerle
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 805

Ann
10-8-2007
 Meld misbruik3-8-2007 13:39:21

Hallo medebruidje,

Ik heb hetzelfde gevoel als jij. Ik word zenuwachtiger met de dag. Voor mij is het dan ook maar nog een week. Ik ben blij dat het vandaag voor mijn toekomstige zijn laatste werkdag is zodat we samen een beetje kunnen stressen. Nee nee samen nog kunnen genieten van de voorbereidingen ...

Groetjes en veel succes !!!

Helga
11-8-2007
 Meld misbruik3-8-2007 13:54:14

Hallo,

Ik sta ook in het onderwijs, ben kleuterleidster. Ik loop ook de hele tijd te denken of alles nu wel in orde is, of ik niets vergeet. Er is namelijk tijd om daar over te piekeren.
Mijn vriend moet nog werken tot en met volgende donderdag, zaterdag trouwen we dan. Dus ik sta er nog even alleen voor...
Maar alles komt wel in orde zeker? ;-)

Groetjes,
Helga

Karen
18-8-2007
 Meld misbruik3-8-2007 14:14:26

Hey, Ik sta aan de andere kant van het onderwijs.Ik ben kinderbegeleidster in de kinderopvang.Dus wanneer alle leerkrachten in verlof gaan, begint voor ons een drukkere periode. Maar we zijn nu twee weken gesloten geweest en ik moet volgende week nog 3 daagjes werken en dan de week erop maandag en dinsdag en dan kan ik samen met mijn ventje onze laatste dagen voor de trouw in alle nervositeit doorbrengen!!
De laatste loodjes nog, maar de zenuwen komen meer en meer...

groetjes,
Karen
18/08/07

Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik3-8-2007 15:38:39

Hallo,
ik ben kleuterleidster en ik ken jullie gevoel. Wij zijn getrouwd op de beruchte 7-7-7. Mijn man moest ook nog werken tot 2 dagen voor onze trouw. Dus stond ik er ook alleen voor. Maar ik heb maar 1 raad. Maak jullie niet te zenuwachtig. Alles is in orde. Alles is geregels en geniet. Vooral geniet. Dat heb ik ook gedaan. Ik was de avond voor onze trouw erg nerveus. Maar op onze trouwdag zelf ben ik zonder zenuwen opgestaan en die zijn de hele dag weggebleven. Waarom moet je die dag zenuwachtig zijn. Alles is geregld. En je kan toch niks meer veranderen moest je iets vergeten zijn. Geniet gewoon want die dag vliegt voorbij.

Groetjes,

Sarah.

www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl

Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik3-8-2007 20:13:01

Hallo iedereen,
Ik sta ook in het onderwijs en ben zelfs een vakcollega van jou, Veerle. Ik geef Latijn en Grieks in de eerste, tweede en derde graad. Wel toevallig zeg, en dan trouwen we nog eens op dezelfde datum ook. Waar trouw jij?
Ik heb wel het voordeel dat mijn man (we zijn intussen al getrouwd voor de wet) ook in het onderwijs staat, dus genieten we nu allebei van de vakantie en kunnen we samen werken aan de voorbereidingen.
Ik vind slechts één nadeel aan zo laat in de vakantie trouwen: we leven zo naar de 18de toe, maar beseffen te weinig dat onze vakantie er dan bijna op zit. (De 23ste hebben we allebei al iets voor school op de agenda staan...)

Geniet nog van de vakantie en de voorbereidingen!
Maaike

Veerle
18-8-2007
 Meld misbruik3-8-2007 22:45:35

Haha wat leuk Maaike, nochtans zo dik bezaaid zijn de classici niet. Aan welke unief ben jij afgestudeerd?

Ik ben geboren en getogen, en trouw dus ook, in Gent. Mijn toekomstige moet nog werken tot de 14de, daarna heeft hij verlof tot het einde van de maand.

Inderdaad wel jammer dat onze trouw zo dicht tegen het einde van de vakantie is, ik moet zelf gaan inschrijven op 25 augustus. Maar langs de andere kant hebben we dan toch de laatste weken veel tijd gehad voor de voorbereidingen.

In welke school geef jij les? Ik sta in Moerbeke-Waas, een klein schooltje en dus hele kleine klassen.

Groetjes en veel succes nog!
Veerle
18/08/07

Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik4-8-2007 9:47:27

Ik heb in Gent gestudeerd. Jij vermoedelijk ook dan, als je geboren en getogen bent in Gent? Ik ben van '81, dus afgestudeerd in 2003. Van welk jaar ben jij?

Ik geef les in Tielt, een redelijk grote school (bijna 1200 lln) met klassen van gemiddelde (en wisselende) grote. Mijn kleinste klas vorig jaar bestond uit 2 leerlingen (Grieks in het 6de), mijn grootste uit 26 (Latijn in het 5de)...

Groetjes
Maaike

Veerle
18-8-2007
 Meld misbruik4-8-2007 10:50:42

Ik ben van '83 en afgestudeerd 2005 dus waarschijnlijk kennen we elkaar wel van zien. Zat jij dan niet in de groep van Thomas Meert?

Het schooltje in Moerbeke telt maar 200 leerlingen (de school gaat ook maar tot de tweede graad). Mijn kleinste klas telt ... 1 leerling! Veel groepswerk moet ik daar al niet doen ;-)

Groetjes,
Veerle

Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik6-8-2007 14:52:14

Inderdaad, ik zat in het jaar van Thomas. Heb jij toevallig nog contact met hem?

Groetjes
Maaike

Veerle
18-8-2007
 Meld misbruik6-8-2007 19:43:41

Hoi,

ik heb geen contact met hem, ik ken hem eigenlijk alleen maar omdat hij preses geweest is.

Groetjes,
Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...