Terug naar overzicht
Hey Marjolijn,Op deze site "www.geluk.com" ; kan je een gegraveerde pen bestellen.Groetjes, Katrien
Hallo,Ik denk da je da in de blokker in Roeselare kan doen en anders koop je een pen en vraag je da aan een plaatselijke juwelier.Die doen da volgens mij ook, maar ben dit niet zekergroetjes
hey, Hier kwamen onze pennen van, en ze waren super!!! (ze zijn van Hasselt, maar het kan gewoon opgestuurd worden)Ik heb hier trouwens een heel deel dingetjes besteld, ze drukken op bijna alles (staat allemaal niet op hun site van ebay)http://stores.benl.ebay.be/ABC-Saartjes-unieke-geschenk... Groetjes, Els14/07/2007
oei, heb niet zo heel goed gelezen...Je hebt nog maar een week.Maar met de post moet dat toch zeker lukken, als je dat vraagt aan hun.Ik had zelfs de dag op voorhand nog gevraagd of ze nog een spiegel konden graveren voor ons ;-) (ik woon er wel maar een 10tal km's vanaf)Dus, als je nog niemand in de buurt hebt gevonden, zou ik het zeker eens aan hun vragen :-) Groetjes, Els14/07/2007
Is er geen Mister Minute bij jouw in de buurt? Daar heb ik dat laten doen, 2 uurtjes wachten en klaar is kees. Het waren balpennen met leder bewerkt, heel mooi!Veel succes,Fiekevandaag een maand getrouwd