Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering kerk - strikken in tule, ...

3-8-2007 15:23:20
hey meisjes,
versieren jullie de kerk vooral met bloemen/bloemstukken, of gebruiken jullie ook nog ander decoratiemateriaal? Ik dacht eraan grote, romantische strikken te bevestigen aan de zijkant van de stoelen langs het gangpad. Ik weet alleen niet goed of dit - tegen een redelijke prijs - te realiseren is. Iemand tips?

groetjes en succes met de voorbereidingen!

Mieke

mieke
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 3170

Karen
18-8-2007
 Meld misbruik3-8-2007 15:41:29

Hey, wij gaan dit binnen 2 weken zo doen.
Er worden bloemstukken gemaakt voor aan het altaar, maar we gaan zelf strikken maken met wit lint en tule om aan de stoelen in het gangpad te bevestigen.
Ik weet niet van waar je bent, maar ik heb mijn lint gevonden in aalter in 'ballonidee'. Het was 1,5€ voor 1m lint.
Ik heb in totaal +/- 30€ betaalt en daar kunnen we 10 grote strikken mee maken.

groetjes,
Karen
18/08/07

An
16-6-2007
 Meld misbruik3-8-2007 15:53:11

Hallo,wij hebben om de rij een roosje laten hangen door de bloemist (zo'n 2€ voor ééntje).

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik3-8-2007 17:54:19

wij hadden hartballonen aan de kerkstoelen gedaan en in de CASA hebben we nog versieringen gevonden die je kon vastmaken aan de stoelen,was heel mooi.
Karina
(1 week getrouwd)

Els
21-9-2007
 Meld misbruik3-8-2007 18:20:14

Hoi,

Ik denk dat ik heel veel geluk heb, dat ik iemand heb gevonden die heel creatief is. 'n kennis van mijn moeder heeft strikken,.. dat zij uitleent voor kerk te versieren. Beter nog, zij wil zelf de bloemstukjes maken, de strikjes, bloempjes,... aan stoelen hangen diezelfde dag en ook terug opruimen. Heb zelf geen zorgen meer over dit onderwerp (heb foto's gezien en vertrouw haar helemaal!)
Misschien vind je via familie of kenissen ook iemand die dit al eerder gedaan heeft en kan helpen? Want lenen is altijd goedkoper dan kopen.

Veel succes,
groetjes Els 21-09-2007

sadia
7-7-2007
 Meld misbruik3-8-2007 21:39:32

Hoi Mieke,

Wij hebben dit door de bloemist laten doen, zij had voor de eerste tien rijen stoelen bloemetjes voorzien. De andere stoelen heeft ze een ivoorkleurig lintje rond de stoelen gebonden, was heel mooi.

Wij zijn getrouwd op 777 en hebben nog 1 m witte tulle liggen en ivoorkleurig satijnen lint (ongeveer 20 m x 1cm) over. Voor de tulle vragen we 2 euro, voor het lint vragen we 6 euro. Als je interesse zou hebben, kan je me mailen op sadiake@hotmail.com.

Groetjes,

Sadia

Greet
24-8-2007
 Meld misbruik4-8-2007 8:39:20

Hallo Mieke,

Wij hebben gekozen voor bloemetjes aan de stoelen (1 rij stoelen heeft een bloemetje, 1 rij stoelen niet; anders ging dit te veel worden).
Tip: informeer of er de dag voor/na of de dag zelf nog een huwelijk is. Wij hebben de kosten van de bloemetjes kunnen delen in 3. Dat maakt het onmiddelijk prijslijker. Indien je toch kiest voor de strikken kan je ook misschien deze kosten delen. Zeer handig zou ik zo zeggen!

Succes!

Greet
24/08/20007

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik6-8-2007 16:25:16

Wij hadden wekpotten met wit zand en een theelichtje in de middengang gezet. Dit ook om de prijzen te drukken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...