TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Petra
29-9-2007
|
4-8-2007 10:02:21
Dag Ine,
In Antwerpen Jagré, hbb ze kleedjes hangen van 700-800 euro, ook wel mooie, ik heb er daar vroeger enkele gepast! Maar heb dan toch ergens anders eentje gaan kopen, wel een pak duurder maarja...
Groetjes Petra 29/09/2007
|
|
Veerle
18-7-2007
|
4-8-2007 10:12:11
Hey!
Bij 'Mooi Mechelen' kan je prachtige bruidskleedjes laten maken op maat en 't kost rond de 800 euro. 't Is een vriendelijke dame, zeker de moeite om eens langs te gaan! www.mooimechelen.be
Groetjes, Veerle
|
|
els
14-7-2007
|
4-8-2007 12:03:30
hey!
Ik heb mijn kleed 2dehands gekocht voor maar 400 euro. Het had nieuw 1990 euro gekost. Ik vond het ook veel geld om een nieuw kleed te kopen wat je maar 1 keertje aandoet! Als ik jou was (en je er niet mee in zit), zou ik eens rondkijken op marktplaats.nl of kapaza.be Ik heb het mijn van marktplaats, is wel in Nederland, maar dat had ik er voor over. En niemand die het had gezien dat een ander het al eens heeft aangehad (en dat heb ik ook niet gezegd).
Groetjes!!!
|
|
Iris
14-8-2008
|
4-8-2007 12:05:41
Hoi Ine,
Met Iris, heb je al eens op de site van clair de femme gezien. Ze hebben daar bruidskleding voor een zeer schappelijke prijs! Winkel is wel in Braine l'alleud en ze spreken er enkel frans. Succes!
|
|
vanessa
21-9-2007
|
4-8-2007 12:37:01
hoi ik heb de mijne kunnen kopen in solden,mischien de solden van januari afwachten,ik heb maar 300euro betaald groetjes vanessa
|
|
Ilse
8-8-2008
|
4-8-2007 13:14:37
Dag Ine
Miss Sheila in Brugge; aan de Maalsesteenweg, daar verkopen ze ook goedkopere maar mooie modellen. Rond de 800 euro.
Veel succes ermee!
Ilse 08/08/2008
|
|
Ine
20-9-2008
|
4-8-2007 13:23:29
Hoi iedereen
Bedankt voor jullie reacties, ik weet nu al beter wat de mogelijkheden zijn!! groetjes Ine
|
|
Kristof
15-9-2007
|
6-8-2007 14:42:29
mijn kleed kom van Farah Love in Zwijndrecht en kosste 780 Euro. Daar kan je ook trouwkleren huren en dan kost dit maar iets van een 400 Euro dacht ik...
ellen
|
|
Eveline
28-7-2007
|
6-8-2007 15:11:50
Hallo Ine, wij zijn vorige zomer op 28 juli getrouwd, het was een prachtige dag...Ik heb ervoor gekozen om mijn trouwjurk te verkopen omdat hij te mooi is om op zolder te laten hangen en we er eigenlijk verder niet veel meer mee kunnen doen. We zouden daarom heel blij zijn de helft van de nieuwprijs te kunnen recupereren en er iets leuk mee te kopen voor in ons huis. En wie weet kan ik er jou een plezier mee doen...Wat de trouwjurk betreft: hij is ontworpen door Erwin Vankets, merknaam 'Mathyro'. Hij is in perfecte staat en gereinigd bij de droogkuis. Het gaat over een maat 38 - kleur gebroken wit. Ik meet 1m63. Ik heb ook de bijpassende schoenen en voile (voor over de schouders te dragen) indien je dat wenst. Concreet houdt dit in:jurk €700 schoenen €75 voile €60. Als je mij je e-mailadres geeft, dan stuur ik een aantal foto's door. In het echt is de jurk eigenlijk nog veel mooier dan op de foto's. Hij zit ook heel comfortabel! Als je hem graag ziet (want dat is toch wel het belangrijkste), dan spreken we af om eens te passen. Dit geheel vrijblijvend, hoor (ik wil je zeker niets opdringen)!Ik woon in de regio Brugge, maar wil gerust ook in Kortrijk afspreken. Met vriendelijke groeten, eveline_de_smet@hotmail.com (0473/461262)
|
|
Tania
3-5-2008
|
6-8-2007 15:30:24
Claire de Femme lijkt mij inderdaad een aanrader, eventueel tweedehands, of soms vind je op de vernoemde sites wel mensen die nieuwe kledij tegen een lagere prijs verkopen (einde reeks en zo). Ik heb er ook over gedacht, had een mooi kleed gezien maar was ook naar Nederland rijden, en dat zag ik toch niet zitten (stel dat ik het dan aan had en het toch niks vond, dan is dat wel een hele kale reis :). Bovendien vond ik het lastig dat ik dan in de meeste gevallen nog een naaister zou moeten zoeken om het kleed nog naar mij aan te passen, en ik had geen idee hoe ik daaraan moest beginnen... Daarvoor is Claire de Femme wel makkelijk, het is goedkoper en toch een echte bruidswinkel... Uiteindelijk heb ik toch een kleed van 1040 euro gekozen, maar alle aanpassingen zijn daarin begrepen. Nog veel geld inderdaad, maar ja. Voor de klassieke bruidsjurken is het nog een van de goedkopere, als ik hier mensen hoor die er 2000 of meer euro aan geven. En misschien overweeg ik ook wel om het door te verkopen. Huren vond ik dan minder interessant: het is nooit zo aangepast aan jou als je dan wil, en kost toch nog 400 euro. Dan zou ik het liever doorverkopen.
In elk geval nog veel succes ermee!
Groetjes, Tania
|
|
sadia
7-7-2007
|
6-8-2007 17:49:39
Hoi Ine,
Ik verkoop mijn trouwjurk van Linea Raffaeli, collectie 2007, ivoorkleur.
Als je interesse zou hebben, kan je me steeds mailen op sadiake@hotmail.com
|
|
kim
26-4-2008
|
6-8-2007 19:10:48
Ik denk dat de prijs niet zozeer te maken heeft met de winkel, wel met het merk dat je wil. Ik heb op dezelfde dag een jurk gepast van Ian Stuart van 3000 euro en eentje van 700 euro van Miss Kelly, dat laatste is het uiteindelijk geworden. Ik had altijd gezegd dat als ik mijn droomjurk vond ik het sowieso zou kopen, ook als het een duur kleedje was, maar je ziet, uiteindelijk heb ik het goedkoopste gekocht dat ik gepast heb omdat ik mij daar het best ik voelde!!
Groetjes en veel succes met je zoektocht
|
|
els
|
6-8-2007 19:38:48
Hey
ik zit met het zelfde idee. Ik wil niet te veel geld uitgeven aan een trouwjurk. Ik weet dat er in oostende ook een goedkopere bruidswinkel is en enige tijd geleden hadden ze daar mooie jurken voor +/- 800€. De naam weet ik wel niet meer maar het was in de winkelstraten in een winkelcentrum.
Ik ben ook van de regio Kortrijk dus als je ergens gaat kijken in de buurt en je vindt iets moois mag je het altijd laten weten op buysens_els@hotmail.com
Mercikes
|
|
Mieke
22-9-2007
|
7-8-2007 8:28:03
ik heb mijn kleed ook laten maken bij mooi mechelen. Echt super!!! ze begint met iets en ze past het echt aan je lichaam aan, dat kan niet in een gewone winkel he. Als de bandjes zo zijn dan blijven ze zo he.
en tis inderdaad een stuk goedkoper dan elders. Bij mij ligt het rond de 800 euro.
en tis een super plezante dame.
Ik ben al 4 keer geweest om te passen en aanpassen.
succes
Mieke 22/09/07
|
|
Kelly
31-5-2008
|
8-8-2007 8:50:29
Els,
Jij bedoeld waarschijnlijk Azzurro in de Kapellestraat in Oostende. Daar hebben ze inderdaad mooie jurken aan goedkopere prijzen. Ik ben ook van plan om daar te gaan kijken ...
Groetjes Kelly
|
|
Wendy
|
8-8-2007 23:18:51
Hey Ine, Ik ben van Zwevegem en verkoop mijn trouwkleed, een Marylise van de collectie van 2007, maatje 40 B. Foto's kan je vinden op www.wendy-jonathan.be Indien interesse: wendy.debels@gmail.com
groetjes Wendy
|
|
Ine
20-9-2008
|
9-8-2007 10:16:33
Hoi iedereen
Bedankt voor alle reacties,ik ga er over nadenken en dan zie ik wat ik doe. groetjes Ine
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|