Terug naar overzicht
Hey Melissa,Ook wij zijn op zoek naar een goede feestzaal regio Gent. Wij mogen op 10 augustus langsgaan bij Salons Mimosa. Wat is je indruk van deze feestzaal?Wij zijn ook al gaan kijken bij feestzaal Agathea. Is enkel voor feesten tot 100 personen. Maar deze zaal kon ons wel charmeren. En ook de prijs is en pluspunt!Wij gaan ook nog een kijkje nemen bij feestzaal Hof ter Heide te Lembeke.Groetjes en succes nog!Inge24/05/2008
Ik ben al eens naar een feest in het Coninckdonckskasteel gegaan. Het dessertbuffet was in orde en het feest was heel plezant. De andere zalen ken ik niet maar Carelshof leek mij wat duur en stijf daarom zijn we daar niet gaan kijken.Succes nogNele
Hallo,Salons Mimosa in Eeklo is zeer goed. We zijn er al naar een aantal (trouw)feesten geweest. Wij hebben echter gekozen voor gasthof St Marie. Aangezien we eens iets anders wilden, hebben we niet voor Mimosa gekozen. Van gasthof St Marie hebben al zeer goede dingen gehoord vandaar de keuze.Veel succes met uw zoektocht!Anke
dag Tom en MelissaWij zijn op 16 juni in Hof ten Bosse in Heusden bij Gent getrouwd en echt, nu nog spreken de mensen ons aan over hoe goed het feest wel was. Je voelt je er enorm welkom, het eten is zeer goed en vooral het dessertbuffet is ongeloofelijk( met bellen , en rook en vuurwerk , precies of er komt geen eind aan)moesten we nogeens trouwen, ik zou het zeker daar doenwww.hoftenbosse.be groetjesChristelgetrouwd op 16 juni
HoiWij hebben ons feest gehouden in Kasteel Carelshof.Het was PRACHTIG & vooral héél lekker! Je kan alles bespreken met de eigenaars qua menu en ze houden met alles rekening! Er was iemand die allergisch was voor ananas & ze hebben nergens ananans ingestoken. (de sorbet hebben ze zelfs zelf gemaakt zodanig dat er zeker geen ananas inzat!) Als dat geen service is! Ook voor mijn papa zijn verjaardag hadden ze een taartje gemaakt en hebben ze 2 stokjes vuurwerk opgezet. ZALIG gewoon!Het zijn ook héél vriendelijke mensen! Het is ook een prachtige tuin om de receptie in te houden enzo...Ik vind dit een echte aanrader, maar jullie moeten natuurlijk de zaal (tuin, parking e.d.) mooi vinden hé!Veel succes!GroetjesVeroniekgetrouwd op 20 07 2007
Hey Inge en anderen!!Bedankt voor de snelle reacties! Inge, salons Mimosa viel goed mee. Heel vriendelijke eigenares, vriendelijk onthaal, we kregen heel veel antwoorden op onze veel vragen. We waren er onlangs ook naar een trouwfeest geweest en het eten was toen heel lekker. Maar we waren niet helemaal overtuigd van de zaal, ze leek ons iets te klein. Allé dan vooral de dansvloer. Ze spraken toen over tafels verzetten als de dansavond begint. En daar zijn we eigenlijk niet zo voor. Gisteren zijn we naar De Roode Poorte in Meetkerke gaan kijken en het was direct van 'wauw'! Maar het schrikt ons voor het ogenblik nog wat af dat we alle tafels en stoelen zelf nog moeten huren. Iemand ervaring mee?? Of weet iemand een goed adres??Groetjes!!
hallo,wij hebben gekozen voor Ste- Marie te maldegemhet klikte meteen en prijs/kwaliteit is uitstekendals je nog vraagjes heb dan laat je maar iets wetengroetjes lore 24/08/07stijn.degrande@telenet.begroetjes en succes met de zoektocht