TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lies
27-10-2007
|
6-8-2007 14:54:02
Hey,
Mijn jurk komt van bij Pierre Yves en ik ben voor mijn eerste pasbeurt geweest en toen moesten er ook nog wat wijzigingen gedaan worden en toch mocht ik maar 2 weken voor de trouw komen passen. Ik vertrouwde dat toch niet en belde onlangs om toch sneller een afspraak te maken, maar ze vertelden mij ook dat de aanpassingen pas tegen 2 weken voor de trouw gedaan worden en dat ze dat niet kunnen/willen vroeger doen.
Groetjes
Lies
|
|
Natascha
18-10-2008
|
6-8-2007 16:15:09
Over welke winkel gaat het hier ? K Ben binnenkort ook van plan om naar winkels in het Antwerpse te gaan, dus alle tips (en negatieve dingen) zijn welkom.
|
|
kristel
5-7-2008
|
6-8-2007 17:17:20
Hallo,
Ik denk dat dit echt niet anders kan dan een paar weken op voorhand je jurk aanpassen. Ik heb mijn jurk nu gekocht voor volgend jaar want ik moet er 8 maanden op wachten. Je moet rekening houden met hoe je op dat moment bent, en het is niet mooi dat je jurk een paar keer hermaakt moet worden.
Ik denk dat de beruchte winkel le chapeau is. Waar ook ik mijn jurk gekocht heb maar dan de tegenhanger en in bree. Ze zijn heel vriendelijk bij mij, ben al terug geweest voor de schoenen en ze helpen me echt. Mijn kleed moet korter gemaakt worden en mijn bustier ingenomen, er staan ook pareltjes op dus er is veel werk aan. en ik moet Vijftig euro betalen voor de retouches. dit is helemaal niet zoveel. Ik zou je niet teveel laten opwinden.
Groetjes Kristel
|
|
Sofie
13-7-2007
|
6-8-2007 22:03:38
Ik heb mijn geretoucheerd kleed maar 6 dagen op voorhand kunnen passen. Maar alles was ok. Mijn kleed moest ook ingekort worden en het bovenstukje moest versmald worden. Ik heb helemaal geen retouchekosten moeten betalen, voor zover ik weet. Ze heeft er toch niet over gesproken (mijn ouders hebben mijn kleed betaald, dus ik weet dit niet 100% zeker)
|
|
Kristel
|
7-8-2007 11:29:49
Hoi,
Mijn kleed kwam van Linx in Hasselt. De 1ste retouches hebben ze daar ongeveer een maand voor de trouw gedaan. Toen ik mijn kleed ging ophalen 2 dagen voor de trouw hebben ze nog enkele verstellingen gedaan. Ik heb dan zo'n uur moeten wachten en alles was toen klaar. Ze kunnen dat best snel doen hoor dus 'k zou me geen zorgen maken als dat 2 weken voor de trouw is hoor.
Groetjes Kristel
|
|
Jennifer
15-9-2007
|
7-8-2007 17:49:57
Hey My,
Hier je ex-collegaatje, ik denk dat je je geen zorgen moet maken. Ze kunnen geen stukken van mensen gaan vragen voor retouches hoor. Bij mij is het anders gegaan, de retouchekosten staan al dadelijk op het factuurtje. Dat is 50 euro bij mij. Ik veronderstel dat ik achteraf niets meer moet betalen, hoewel ze al een heel deel retouches hebben moeten doen: kleed korter maken (de verschillende lagen) bustier versmald bretelletjes ingekort Maak je maar geen zorgen. En als je er echt niet gerust in bent zou ik heel gewoon vragen voor een vaste kost voor de retouches en om die op voorhand te weten.
Veel succes en moed hoor, Jennifer (15/09/07)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|