TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
18-8-2007
|
6-8-2007 15:29:36
weet je van jezelf dat je de laatste tijd dan meer gegeten hebt of zo van snoep of chocolade of zo? Anders weet je daar de oorzaak en moet je dat gewoon laten Ik zit ook met de schrik dat ik volgende week donderdag mijn kleed ga passen en dat het te klein gaat zijn... en de zaterdag trouwen we dan!
grtz, karen 18/08
|
|
Virginie
25-8-2007
|
6-8-2007 15:37:34
Ik heb een maand geleden wel wat gesnoept daar die kilo's zijn eraf. Ik zit nu exact op het gewicht dat ik woog in mei dus begrijp ik niet dat "plots" mijn "décollete" gegroeid is. Bij de tweede pasbeurt kon ik er perfect in en toen heeft die dame nog een beetje ingenomen aan mijn oksels en volgens mijn is het daar fout gelopen. Kzal nu proberen om een 2-tal kilo nog te verliezen tegen vrijdag en zien wat het zegt in de winkel.
|
|
Katrien
18-8-2007
|
6-8-2007 15:40:18
Hoi,
Ik hoop dat je ofwel nog kan vermageren ofwel (beter natuurlijk) je kleed kan vermaakt worden! Zelf zit ik namelijk met het omgekeerde probleem...door de verhuis en het werken in ons huis ben ik vermagerd...1kg wist ik, maar bbl heel wat cm...Volgende week maandag ga ik nog passen, in de hoop dat ik terug verdik, anders maakt ze het die dag nog in want woensdag vertrekt ze op vakantie... Ik ken dus je stressige gevoel!!!
Good luck, Katrien www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
Liesbeth
1-9-2008
|
6-8-2007 15:40:52
Hey, ik heb na mijn zwangerschap Figurel gedaan (ook Body Styling genoemd) en ik ben daar suuuuupertevreden over!! Je zegt gewoon waar je centimeters wil verliezen en zij passen de oefeningen aan. Een collega van mij heeft op mijn aanraden ook een korte sessie gedaan vlak voor haar trouw om toch maar in haar bustier te passen en ook zij was haar nodige centimeters kwijt :-)Groetjes Liesbeth :-)
|
|
nathalie
1-9-2007
|
6-8-2007 15:46:52
het is misschien drastisch, maar Modifast Intensive helpt. Dit zijn vervangmaaltijden die je bij de apotheker kan kopen. Goed te doen van smaak en het werkt echt. Ook geen honger gevoel. Ik gebruik dit regelmatig als ik mij een periode weer eens laten gaan heb. Dan zijn de kilo's er snel terug af.
|
|
els
14-7-2007
|
6-8-2007 16:16:20
hey, Ik vrees dat zo een dieet niet zal helpen... Misschien wel in kg's (door het verliezen van vocht) maar dan waarschijnlijk niet daar waar het moet. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en het kleed wat laten verbreden.
Groetjes, Els 14/07/2007
|
|
kristel
5-7-2008
|
6-8-2007 17:10:52
Hallo,
Als ik al de berichtjes lees denk ik meer dat de fout bij de winkel is gebeurd. Niet dat je hier heel veel mee bent, maar ik zou alvast op mijn strepen gaan staan en eisen dat het af is. Jij weet dat je hetzelfde gewicht hebt. En ik droom er al jaren van dat mijn borsten ineens zouden beginnen te groeien en dat lukt niet. Dus ik veronderstel dat dit bij jou ook niet het geval is. Indien je kleed zelfs niet goed gemaakt is zou ik niet betalen voor retouches.
Ik hoop dat het niet teveel stress meebrengt.
Groetjes kristel
|
|
melissa
16-8-2008
|
6-8-2007 19:01:44
hey virginie
Volgens mij is da ook de fout van de winkel want door die retouche kan je eigenlijk niet meer in u kleed. Sorry dat ik da zeg he ma vond da super grof da de winkel u gewoon zei van dan bent u verdikt he.
groetjes
melissa en sushi
|
|
Rita
1-8-2008
|
6-8-2007 20:35:56
Hallo,
Mij lijkt het ook eerder dat de winkel je kleed een beetje te veel versmalde aan je oksels. Moest je zijn bijgekomen aan je borsten was je waarschijnlijk ook aan je buik enzo bijgekomen, en dat is toch niet het geval denk ik. Ik zou dus zeker mijn gelijk proberen te halen.
Groetjes
|
|
Hilde
14-6-2008
|
7-8-2007 8:17:19
Hoi Virginie
Gewoon terug naar de winkel gaan en zeggen dat ze de retouche aan de oksels veranderen! Zij hebben daar waarschijnlijk veel te veel ingenomen! Mijn ma is kleermaakster en ik ben tussen bruidsjurken, suitekledij, enz... opgegroeid. Fouten liggen bij de winkel (en het personeel) niet omdat je plots 'ergens zodanig verdikt bent'!! Klant is en blijft koning hoor! Sta maar op je strepen! Groetjes en succes Hilde
|
|
Lieve
1-9-2006
|
7-8-2007 8:21:22
Hey,
ik hoop dat het goed komt meisje, dit zorgt voor een hoop onnodige stress. Ik begrijp ook niet dat ze de retouches al gedaan hebben in mei. Bij mij was de eerste pas een maand voor de trouw, dus dan verandert er niet veel meer aan je lichaam. Je hebt er niet veel aan, maar volgens mij ligt de fout volledig bij de winkel en dat zou ik zeker niet zo laten. Ze moeten maar zorgen dat het op tijd klaar is!
Groetjes, Lieve
|
|
VERA
18-7-2007
|
7-8-2007 8:39:47
hallo bruidje, ik heb ook een probleem, bruidsjurk spant,en niet klein beetje, ik trouw op 18 augustus, dus ik ben verleden week begonnen met bodystyling, twee keer in week, denk wel dat ik me wat beter ga voelen in jurk, succes xxxx
|
|
Elke
13-10-2007
|
7-8-2007 10:31:56
Hey Virginie,
mocht het waar zijn dat je borsten (en niet de rst van je lichaam) plots zo verdikt zijn, dan staan er hier waarschijnlijk onmiddellijk tientallen bruidjes om je te vragen hoe je dat gedaan hebt ... Als je nu even veel weegt als bij je pas, en het kleedje spant aan je borsten, dan zal de fout wel bij hen liggen, en niet bij jou!!! Zij zouden het probleem moeten oplossen. Als je liever zelf toch wat vermagert, (ik zou ook het zekere voor het onzekere nemen) weet dan dat crashdieten echt niet uit doet. Je gaat daarmee geen centimeters verliezen. Een tijdje geleden heeft er iemand iets gepost ivm centimeters verliezen op een heel snelle manier. Als ik me niet vergis liet ze zich 'inpakken' met één of ander iets en daarna was ze overal een paar centimeters kwijt. Of je dit op je borsten mag doen, dat weet ik niet, of het bij iedereen werkt, ook geen idee. De manier om 'gezond' centimeters te verliezen is sporten, maar waar haal je de tijd vandaan??? Misschien dat dat 'bodystyling' en 'infraligne' gedoe voor jou helpt? (Ben je nu al sprotief en let je al wat op je voeding? dan zal het niet helpen, sorry!)
En grof weg zeggen 'je bent verdikt', wauw, die durft!!!! Laat het niet aan je hart komen, ze moeten het kleed maar weer wat verbreden!!! Er bestaan BH's om je borsten af te platten, maar dat is nu ook weer niet de bedoeling hé.
Elke
|
|
Virginie
25-8-2007
|
13-8-2007 14:07:12
Bedankt voor al jullie reacties!! Kben vrijdag naar de winkel geweest, met een bang hartje en wat blijkt nu: die naaister die in mei mijn kleed heeft ingenomen, werkt niet meer in de winkel. Ontslag gekregen!! Ze heeft gewoon zoveel mogelijk retouches proberen te doen zodat ze nog wat extra geld zou ontvangen voor ze wegging. Dat meisje dat ik nu heb als naaister is een echte schat!! Ook "Madam" van de winkel is er bij gekomen en ook zei zij dat het kleed helemaal verkeerd was ingenomen en ook heel lelijk was ingenomen, scheve boorden, alles weggesneden, ... Dus dat meisje heeft nu terhoogte van de oksels een heel nieuw stuk gemaakt en ik ben zaterdag dan terug geweest en wat blijkt; het past perfect!!!! Goddank!! Wat was ik blij, heb nu een BH gekocht die speciaal ontworpen is voor onder een trouwkleed te dragen (ook dat heeft die andere niet voorgesteld, mijn BH maat was te groot, moest zelf één zoeken). Dus al bij al, eind goed al goed. Nog 12 dagen en ik kan het eindelijk dragen.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|