Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanhopig!!!!!!

6-8-2007 15:20:37
Ik zit met mijn handen in het haar want mijn trouwjurk past niet meer en wij trouwen over 19 dagen.

Ik ben in april naar de winkel geweest om een jurk te kiezen en heb direct mijn goesting gevonden en daarna werd de jurk besteld in de juist maat.
In mei mocht ik teruggaan om te passen en direct daarna hebben ze alle retouches reeds gedaan die op dat moment nodig waren.

In mei vroeg die dame "wat ga je doen tijdens de laatste weken voor je huwelijk, verdikken of vermageren van stress" en ik dacht "vermageren" maar nu is het omgekeerde gebeurt.

Toen ik in mei de laatste keer ging om te passen, paste mijn jurk niet meer vanaf mijn BH-lijn naar boven toe (dus mijn borsten konden er niet meer in), had wel mijn maandstonden dus ja dat was nog aanvaardbaar.

Ondertussen zit ik terug op het gewicht dat ik woog doen ik de vorige pasbeurten had en ik heb vrijdag samen met mijn ma mijn kleed nogmaals gepast en wat blijkt: terug terhoogte van mijn BH-lijn past het niet meer (heb geen maandstonden, ben niet verdikt) dus ja wat nu ...

Ik moet volgende vrijdag terug naar de winkel om een laatste pasbeurt en heb ondertussen al gebeld met de winkel en die vertelden mij doodleuk "ja mevrouw ge zijt verdikt".
Ik natuurlijk beginnen steigeren van woede en heb dan gevraagd of ze nog mijn kleed grote kunnen maken en dat was mogelijk.
Maar ik ben bang dat alles mag de dag voor mijn huwelijk zal klaar zijn ... vrijdag passen, de week erna passen met retouches, en de week erna is het zover.

Nu heb ik gedacht om een crashdieet te doen, zoveel mogelijk vermageren in 1 week tijd.

Wat denken jullie?

Virginie
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 833

Karen
18-8-2007
 Meld misbruik6-8-2007 15:29:36

weet je van jezelf dat je de laatste tijd dan meer gegeten hebt of zo van snoep of chocolade of zo?
Anders weet je daar de oorzaak en moet je dat gewoon laten
Ik zit ook met de schrik dat ik volgende week donderdag mijn kleed ga passen en dat het te klein gaat zijn... en de zaterdag trouwen we dan!

grtz,
karen 18/08

Virginie
25-8-2007
 Meld misbruik6-8-2007 15:37:34

Ik heb een maand geleden wel wat gesnoept daar die kilo's zijn eraf.
Ik zit nu exact op het gewicht dat ik woog in mei dus begrijp ik niet dat "plots" mijn "décollete" gegroeid is.
Bij de tweede pasbeurt kon ik er perfect in en toen heeft die dame nog een beetje ingenomen aan mijn oksels en volgens mijn is het daar fout gelopen.
Kzal nu proberen om een 2-tal kilo nog te verliezen tegen vrijdag en zien wat het zegt in de winkel.

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik6-8-2007 15:40:18

Hoi,

Ik hoop dat je ofwel nog kan vermageren ofwel (beter natuurlijk) je kleed kan vermaakt worden!
Zelf zit ik namelijk met het omgekeerde probleem...door de verhuis en het werken in ons huis ben ik vermagerd...1kg wist ik, maar bbl heel wat cm...Volgende week maandag ga ik nog passen, in de hoop dat ik terug verdik, anders maakt ze het die dag nog in want woensdag vertrekt ze op vakantie...
Ik ken dus je stressige gevoel!!!

Good luck,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Liesbeth
1-9-2008
 Meld misbruik6-8-2007 15:40:52

Hey, ik heb na mijn zwangerschap Figurel gedaan (ook Body Styling genoemd) en ik ben daar suuuuupertevreden over!! Je zegt gewoon waar je centimeters wil verliezen en zij passen de oefeningen aan. Een collega van mij heeft op mijn aanraden ook een korte sessie gedaan vlak voor haar trouw om toch maar in haar bustier te passen en ook zij was haar nodige centimeters kwijt :-)Groetjes Liesbeth :-)

nathalie
1-9-2007
 Meld misbruik6-8-2007 15:46:52

het is misschien drastisch, maar Modifast Intensive helpt. Dit zijn vervangmaaltijden die je bij de apotheker kan kopen. Goed te doen van smaak en het werkt echt. Ook geen honger gevoel. Ik gebruik dit regelmatig als ik mij een periode weer eens laten gaan heb. Dan zijn de kilo's er snel terug af.

els
14-7-2007
 Meld misbruik6-8-2007 16:16:20

hey,
Ik vrees dat zo een dieet niet zal helpen...
Misschien wel in kg's (door het verliezen van vocht) maar dan waarschijnlijk niet daar waar het moet.
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en het kleed wat laten verbreden.

Groetjes, Els
14/07/2007

kristel
5-7-2008
 Meld misbruik6-8-2007 17:10:52

Hallo,

Als ik al de berichtjes lees denk ik meer dat de fout bij de winkel is gebeurd. Niet dat je hier heel veel mee bent, maar ik zou alvast op mijn strepen gaan staan en eisen dat het af is. Jij weet dat je hetzelfde gewicht hebt. En ik droom er al jaren van dat mijn borsten ineens zouden beginnen te groeien en dat lukt niet. Dus ik veronderstel dat dit bij jou ook niet het geval is.
Indien je kleed zelfs niet goed gemaakt is zou ik niet betalen voor retouches.

Ik hoop dat het niet teveel stress meebrengt.

Groetjes kristel

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik6-8-2007 19:01:44

hey virginie

Volgens mij is da ook de fout van de winkel want door die retouche kan je eigenlijk niet meer in u kleed. Sorry dat ik da zeg he ma vond da super grof da de winkel u gewoon zei van dan bent u verdikt he.

groetjes

melissa en sushi

Rita
1-8-2008
 Meld misbruik6-8-2007 20:35:56

Hallo,

Mij lijkt het ook eerder dat de winkel je kleed een beetje te veel versmalde aan je oksels. Moest je zijn bijgekomen aan je borsten was je waarschijnlijk ook aan je buik enzo bijgekomen, en dat is toch niet het geval denk ik. Ik zou dus zeker mijn gelijk proberen te halen.

Groetjes

Hilde
14-6-2008
 Meld misbruik7-8-2007 8:17:19

Hoi Virginie

Gewoon terug naar de winkel gaan en zeggen dat ze de retouche aan de oksels veranderen! Zij hebben daar waarschijnlijk veel te veel ingenomen!
Mijn ma is kleermaakster en ik ben tussen bruidsjurken, suitekledij, enz... opgegroeid.
Fouten liggen bij de winkel (en het personeel) niet omdat je plots 'ergens zodanig verdikt bent'!! Klant is en blijft koning hoor! Sta maar op je strepen!
Groetjes en succes
Hilde

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-8-2007 8:21:22

Hey,

ik hoop dat het goed komt meisje, dit zorgt voor een hoop onnodige stress. Ik begrijp ook niet dat ze de retouches al gedaan hebben in mei. Bij mij was de eerste pas een maand voor de trouw, dus dan verandert er niet veel meer aan je lichaam. Je hebt er niet veel aan, maar volgens mij ligt de fout volledig bij de winkel en dat zou ik zeker niet zo laten. Ze moeten maar zorgen dat het op tijd klaar is!

Groetjes,
Lieve

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik7-8-2007 8:39:47

hallo bruidje, ik heb ook een probleem, bruidsjurk spant,en niet klein beetje, ik trouw op 18 augustus, dus ik ben verleden week begonnen met bodystyling, twee keer in week, denk wel dat ik me wat beter ga voelen in jurk, succes xxxx

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik7-8-2007 10:31:56

Hey Virginie,

mocht het waar zijn dat je borsten (en niet de rst van je lichaam) plots zo verdikt zijn, dan staan er hier waarschijnlijk onmiddellijk tientallen bruidjes om je te vragen hoe je dat gedaan hebt ...
Als je nu even veel weegt als bij je pas, en het kleedje spant aan je borsten, dan zal de fout wel bij hen liggen, en niet bij jou!!! Zij zouden het probleem moeten oplossen. Als je liever zelf toch wat vermagert, (ik zou ook het zekere voor het onzekere nemen) weet dan dat crashdieten echt niet uit doet. Je gaat daarmee geen centimeters verliezen. Een tijdje geleden heeft er iemand iets gepost ivm centimeters verliezen op een heel snelle manier. Als ik me niet vergis liet ze zich 'inpakken' met één of ander iets en daarna was ze overal een paar centimeters kwijt. Of je dit op je borsten mag doen, dat weet ik niet, of het bij iedereen werkt, ook geen idee. De manier om 'gezond' centimeters te verliezen is sporten, maar waar haal je de tijd vandaan??? Misschien dat dat 'bodystyling' en 'infraligne' gedoe voor jou helpt? (Ben je nu al sprotief en let je al wat op je voeding? dan zal het niet helpen, sorry!)

En grof weg zeggen 'je bent verdikt', wauw, die durft!!!!
Laat het niet aan je hart komen, ze moeten het kleed maar weer wat verbreden!!! Er bestaan BH's om je borsten af te platten, maar dat is nu ook weer niet de bedoeling hé.

Elke

Virginie
25-8-2007
 Meld misbruik13-8-2007 14:07:12

Bedankt voor al jullie reacties!!
Kben vrijdag naar de winkel geweest, met een bang hartje en wat blijkt nu: die naaister die in mei mijn kleed heeft ingenomen, werkt niet meer in de winkel. Ontslag gekregen!!
Ze heeft gewoon zoveel mogelijk retouches proberen te doen zodat ze nog wat extra geld zou ontvangen voor ze wegging.
Dat meisje dat ik nu heb als naaister is een echte schat!!
Ook "Madam" van de winkel is er bij gekomen en ook zei zij dat het kleed helemaal verkeerd was ingenomen en ook heel lelijk was ingenomen, scheve boorden, alles weggesneden, ...
Dus dat meisje heeft nu terhoogte van de oksels een heel nieuw stuk gemaakt en ik ben zaterdag dan terug geweest en wat blijkt; het past perfect!!!!
Goddank!! Wat was ik blij, heb nu een BH gekocht die speciaal ontworpen is voor onder een trouwkleed te dragen (ook dat heeft die andere niet voorgesteld, mijn BH maat was te groot, moest zelf één zoeken).
Dus al bij al, eind goed al goed.
Nog 12 dagen en ik kan het eindelijk dragen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info