Terug naar overzicht
Hey,Ik heb me laten vertellen dat het Dennenhof in Bokrijk wel goed is, maar wijzelf gaan trouwen in de Beekhoeve in Neerlanden. Beide zalen zijn wat hoevestijl maar dat vinden jullie wsl niet zo hip?!groetjesKerry
Hallo Liesbeth,Wij trouwen in het ECR gebouw van de oude kolenmijn van Zolder. Tastecatering zorgt voor de inkleding van de zaal en de catering. Je moet maar eens gaan kijken op www.tastecatering.be . Dit is helemaal geen standaard feestzaal en ze werken met spots en zo om de sfeer in zo'n oude zaal te krijgen. Wij vinden het in ieder geval heel geslaagd.Groetjes,Liesbet
Hallo Liesbeth,hoeveel int midden midden limburg ligt weet ik niet, maar in Sint-truiden ligt feestzaal 't veilingshuis van luc withofs. dit is een moderne grote en luchtige feestzaal en de prijzen vallen heel goed mee. Je mag alles kiezen hoe je feest verloopt. Mijn schoonzus is daar getrouwd.Wijzelf trouwen op chateau de la motte. Dit is niet echt wat jullie zoeken maar je kan er wel een walking dinner doen met dansfeest.Nog veel plezier groetjes Kristel
hoi,wij houden ons feest in de limburghal te genk. lijkt koud maar het wordt ontzettend mooi aangekleed, heel romantisch met ronde tafels en grote kandelaars. Wij hebben koud en warm buffet geleverd door hotel oase in Genk. Superlekker eten!!succes
Hey,Wij hebben ons feest in Orangerie Krekelhof te Hasselt gegeven. Hele mooie zaal en een mooie tuin. Eten is heel lekker en de bediening is er uitstekend. Zeker een aanrader.Groetjes en succes met je zoektocht!
hallowij trouwen in juni en geven ons feest in de elysee in genk. we hebben gekozen voor koud en warm buffet. de prijzen liggen hier voor verschillende menu's tussen 37 euro en 50 euro. hier zitten alle dranken in en de zaal zorgt ook voor de decoratie en bloemen. kijk maar eens op www.elysee.be groetenheidi
Hallo Liesbeth,Als ik jullie wensen zo lees, dan denk ik dat Tastcatering in Heusden Zolder inderdaad wel iets voor jullie is. Buiten het ECR gebouw hebben ze ook de feestzaal "Den Lavaar", ik weet dat zij ook walking diners doen. www.denlavaar.be We zijn een kijken gaan nemen in de zaal en hebben informatie ontvangen. Wij hebben uiteindelijk wel voor het Krekelhof gekozen omdat we het liever "klassiek" wouden. Maar we hebben lang getwijfeld over Den Lavaar omdat het wel "iets anders" is en heel modern wordt ingekleed. Groetjes
Wij zijn vorig jaar naar een trouwfeest in Den Lavaar geweest en dat is echt super!Heel lekker eten, leuk ingekleed, apart gebouw, ...'t Driessent in Diepenbeek zou ook de moeite zijn. Grote, lichte zaal en mooi tuin. Bart Claes -die het eten verzorgt- staat bekend om zijn heerlijke culinaire kunsten.En de andere mogelijkheden die ik in gedachte heb, worden vermoedelijk niet meer tot Midden-Limburg gerekend ;-)Groetjes
Wij hielden ons feest op 6/7/7 in 't Driessent in Diepenbeek. Wij zijn uitermate tevreden en we hebben ook alleen maar zeer positieve commentaren gehoord van onze gasten. Het eten (wij kozen voor buffet) was overheerlijk en over het dessertbuffet (wij kozen voor het grootste dessertbuffet)raakten de gasten maar niet uitgepraat.Ook de service van het personeel enz is werkelijk uitstekend.Ik kan 't Driessent echt aan iedereen aanraden!