Terug naar overzicht
Beste Annelies neem eens een kijkje hier op deze site bij F.D VIDEOPRODUCTIESik werk in gans vlaanderen, en werk samen met topfotograven.intresse? u kan ook mijn website bekijken via deze site.Met vriendelijke groet,filip
Hey annelies,Ik ben getrouwd op 7/7/7 en wij hadden freejess! Wij hadden toen de duurste optie genomen (2 cameramannen + videoclip op de avond zelf). Ik had lang op voorhand getwijfeld om dat videoclipje te doen, maar het was schitterend!! Op zo een korte tijd en zo een prachtige montage! Wij hebben dit clipje ook mee naar huis gekregen zodat we de dag erna nog konden nagenieten. Bij het zoeken naar een videograaf heb ik vele adressen afgeschuimd, maar ik ben heel tevreden dat ik toevallig op freejess ben gebotst. Zij leveren superprofioneel werk en het zijn superlieve mensen! Ik moet wel nog wachten op de volledige film, maar wat ik op het videoclipje al heb gezien, zag er al prachtig uit!GroetjesMelissa
Hey MelissaZou je mij kunnen laten weten hoeveel je voor die duurste optie betaald hebt? Ik heb hen een mailtje gestuurd maar ik heb nog geen antwoord gekregen en ik zou al graag een idee hebben. Als je dit niet liever laat weten via dit forum, mag je me mailen op volgend adres stasannelies@hotmail.comBedankt!Groetjes