Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech begin feest

7-8-2007 10:47:15
Lieve bruidjes,
Ik zit echt met een probleem.
Wij trouwen binnen 11 dagen en ik ben voor de zoveelste keer aan het kijken voor de speech.
Ik krijg niks op papier.
Onze ouders en getuigen gaan we met een cadeau bedanken, maar dat doen we voor het dessertbuffet.
Wat zouden jullie dan nog in de speech zetten bij aanvang van het feest?
Ik wil toch een aantal dingen op papier krijgen.
Kunnen jullie me helpen?? Ik zit zo al vol van de zenuwen en dit maakt het er echt niet beter op!!

groetjes,
Karen 18/08/07

Karen
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 989

K
7-7-2007
 Meld misbruik7-8-2007 12:29:58

Ik had geen tijd meer om nog een speech voor te bereiden, en heb op het moment zelf geïmproviseerd; en dat lukt wel hoor, maak je maar geen zorgen.
Het voornaamste voor mij was gewoon iedereen bedanken om erbij te zijn, en dan een paar mensen in het bijzonder, benadrukken dat we zo blij waren om ons geluk te kunnen delen, en dan een paar praktische afspraken die we van de zaal moesten doorgeven (dat er niet gerookt mocht worden enzo). Zo'n speech moet echt geen uren duren, de mensen willen toch gewoon eten ;-)

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik7-8-2007 12:48:36

hallo,
wij trouwen ook op 18augustus, mijn man wil dat ik speech doe maar ik heb het op papier gezet en hij moet maar aflezen, kan ik je e mail adres dan stuur ik het morgen eens door
VEKEVIN@hotmail.com

succes xxxx

Els
18-8-2007
 Meld misbruik7-8-2007 12:51:02

Beste Karen,

Wij hebben nog 18 dagen op de teller. Onze speech op het avondfeest bevat ongeveer het volgende:
- dat we enorm hebben uitgekeken naar deze dag
- hoe het allemaal tussen ons begon (wanneer en waar) en hoe we tot nu zijn gekomen (niet alle genodigden weten dit, vandaar wel interessant)
- bedanking: ouders, broers, zussen + waarom (persoonlijk maken)+ grootouders, nonkels en tantes
- dan verwelkomen we onze vriendenkringen
- verwijzen naar gastenboek
- smakelijk eten + leuke avond maken
We wisselen allebei af.

Veel succes!

Karen
18-8-2007
 Meld misbruik7-8-2007 13:29:58

hello,
mijn emailadres is : jonckheere.vanachter@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...