Terug naar overzicht
Ik had geen tijd meer om nog een speech voor te bereiden, en heb op het moment zelf geïmproviseerd; en dat lukt wel hoor, maak je maar geen zorgen.Het voornaamste voor mij was gewoon iedereen bedanken om erbij te zijn, en dan een paar mensen in het bijzonder, benadrukken dat we zo blij waren om ons geluk te kunnen delen, en dan een paar praktische afspraken die we van de zaal moesten doorgeven (dat er niet gerookt mocht worden enzo). Zo'n speech moet echt geen uren duren, de mensen willen toch gewoon eten ;-)
hallo,wij trouwen ook op 18augustus, mijn man wil dat ik speech doe maar ik heb het op papier gezet en hij moet maar aflezen, kan ik je e mail adres dan stuur ik het morgen eens doorVEKEVIN@hotmail.comsucces xxxx
Beste Karen,Wij hebben nog 18 dagen op de teller. Onze speech op het avondfeest bevat ongeveer het volgende:- dat we enorm hebben uitgekeken naar deze dag- hoe het allemaal tussen ons begon (wanneer en waar) en hoe we tot nu zijn gekomen (niet alle genodigden weten dit, vandaar wel interessant) - bedanking: ouders, broers, zussen + waarom (persoonlijk maken)+ grootouders, nonkels en tantes- dan verwelkomen we onze vriendenkringen- verwijzen naar gastenboek- smakelijk eten + leuke avond makenWe wisselen allebei af.Veel succes!
hello,mijn emailadres is : jonckheere.vanachter@telenet.be