Terug naar overzicht
Hey,Wij moeten maar een km of 5 - 6 maar ik vond het leuk om met heel de suite samen te gaan. Zo komt mijn ventje me 's morgens halen met de bus en stappen we met zen allen op richting gemeentehuis. Daarna rijden we samen voor de foto's en samen naar de feestzaal....Wij betalen 840 euro voor ons busje, maar we hebben er zowieso wel 4uur geniet van, en altijd leuk voor de foto's he..GroetjesNathalie01/09/07
Hallo,Wij betalen ook €840, maar daarvoor gebruiken wij de bus 7 uren (ophalen bruidegom, ophalen bruid + receptie, gemeentehuis, kerk, fotoshoot op 2 locaties en dan naar de feestzaal). Ook wij vonden het zeer leuk dat de hele suite naar alles meegaat.O ja, in die prijs zit bij ons ook nog een bloemstuk voor bij de bus en onze namen staan op de bus.Groetjes,Helga
Hey Evy,Wij zijn ook opzoek naar een bus allé 2 bussen ( heel grote familie), hadden ook prijs gevraagd voor een oldtimer bus en t'is inderdaad veel geld ( voor ons ook nog eens dubbel), wij hadden toen ook gedacht aan een lijn bus maar de lijn doet dit niet. Nu gaan we kijken voor een gewone dubbeldek bus, dat is een beetje beter koop, je hebt z'n bus al voor 450€. Moest je ergens nog een oldtimer bus vinden aan een beter prijsje, mag je me altijd iets laten weten danavanbecelaere@hotmail.com !!!Nog veel succes.groetjesDana X
waarom neem je niet gewoon een reisbus , dit heeft men zus gedaan was 300euro en iedereen kon erin groetjes Kelly 29/09/07
Bij Luxetours Vermeulen in Tremelo en metropole taxi in Antwerpen kan je gewone reisbussen huren met chauffeur... heb geen idee van de prijs.
Ik mag van geluk spreken dat deze kost ons bespaard blijft.Mijn verloofde werkt bij de lijn, en als trouwcadeau mag hij een ganse dag een bus gebruiken.En nog leuker is dat zijn beste vriend, die ook bij de lijn werkt, onze chauffeur wordt!Leuk, hé!
hoi evy!ga eens naar scholen in de buurt waar ze schoolbusje hebben.hebben wij ook gedaan en we betalen hiervoor 50 eur! :-)
Bij Demuynck vansteelandt rijdt de meest exclusieve ceremoniebus of trouwbus van het land. Een zwarte, uiterst luxueuze vipbus die je vrij kan opvullen to 40 gasten. Kilometers en uren zijn geen probleem, de gasten kunnen met dezelfde champagnebus zelfs na het feest weer veilig thuis worden gebracht. Daarenboven werken zij niet met gelegenheidschauffeurs, maar uitsluitend met beroeps enden. Www.d-v.be