TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
22-9-2007
|
7-8-2007 14:58:23
amaai das echt sjiek dat ze dat daar gewoon gedaan hebben, das inderdaad te vermelden waard he.
veel succes
Mieke 22/09/07
|
|
Karen
18-8-2007
|
7-8-2007 15:00:53
Hey, leuk voor je. Ik moet volgende week donderdag naar Mia Monta om mijn kleed voor de laatste keer te passen en mee te nemen. Wij trouwen namelijk volgende week zaterdag. Ik hoop echt dat ik er nog in geraak. Zenuwen dat ik verdikt ga zijn, of dat het kleed te veel versmald gaat zijn... ik hou het bijna niet uit tot volgende week.
Maak er zaterdag een perfecte dag van! Waar trouwen jullie? wij trouwen in Brakel (in zegelsem)
groetjes, Karen 18/08/07
|
|
Isabel
11-8-2007
|
7-8-2007 15:25:41
Dag Karen,
ik had ook wel stress en zat met dezelfde vragen als jij. Je ziet, ze hebben het bij mij super opgelost dus niet teveel mee inzitten. Wij trouwen in Haaltert tussen Ninove en Aalst. Veel succes bij het passen en ik wens jullie ook een zalige dag toe.
Groetjes, Isabel 110807
|
|
ilse
18-8-2007
|
7-8-2007 15:30:00
Hoi Isabel
Waaaaaauw dat moet een supergevoel zijn om je trouwkleedje nu aan je eigen kast te zien hangen! Ik mag donderdagnamiddag bij Mia Monta mijn trouwkleed gaan afhalen en ik begin toch ook al ewa zenuuwpjes te krijgen zenne, hopelijk valt alles evengoed mee als bij jou hé
Wij trouwen net als Karen hieronder ook op 18 augustus, nog 11 zenuwslopende daagjes...
Ik wens je alvast een hele leuke romantische en supertoffe dag van en natuurlijk héél veel geluk voor de rest van jullie leven! Ik duim voor goed weer zenne!!!
Groetjes, Ilse (18.08.2007)
|
|
Helga
11-8-2007
|
7-8-2007 15:57:36
Hey,
Als ik jouw berichtje lees krijg ik ook kriebels om het mijne te gaan halen. Donderdag mag ik er om, en zaterdag trouwen we. Ben benieuwd.
Groetjes, Helga
|
|
Rebecca
11-8-2007
|
8-8-2007 16:42:19
Hoi Isabel
Ik ben afgelopen zaterdag mijn kleed gaan afhalen. Mijn kleed was in mei helemaal op maat afgespeten en zaterdag zag ik het voor de eerste keer zoals het echt was. Het was alleen rechts nog langer dan links. Maar dat hebben ze ook onmiddellijk aangepast, terwijl wij eventjes een terrasje gaan doen waren. Ik kijk er enorm naar uit. Veel plezier op je dag.
Groetjes Rebecca 11.08.07
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|