Terug naar overzicht
Ik ben in maart gaan kijken voor oktober, dus zo een 7 maand op voorhand. Je hebt zeker nog tijd genoeg. Je kan misschien wel al eens op het internet kijken zodat je wel je smaak al kent, maar dit hoeft zeker niet.Elke
dag dana,wij trouwen 7/6/08 en was een maand geleden al eens gaan kijken in winkels om te weten hoe de service er is en welke kleedjes ze zoal hadden. was normaal niet de bedoeling om al te beslissen. maar heb die dag mijn droomkleed gezien en toch maar besteld, want het werd volgend jaar niet meer verkocht. het maakt dus niet uit wanneer je je droomkleed kiest. mijn tante heeft de zaterdag voor ze trouwde pas haar kleed gekocht. ze heeft dan wel een van in de winkel moeten nemen wat dan kleiner gemaakt werd, dus dan heb je een kleed dat misschien niet je droomkleed is.groetenheidi
dat is bij iedere winkel anders. De winkel waar ik mijn kleed besteld had daar vroegen ze toch een wachttijd van 7 maanden in acht te nemen. dus... beter te vroeg dan te laat!!
Dag Dana,normaal gezien is januari zeker nog op tijd. Ik heb mijn trouwkleed gekozen op 19 januari en trouw op 18 augustus, 7 maand op voorhand dus. Laat je niet opjagen door wat ze in de winkels zeggen, uiteraard proberen ze je aan te zetten om snel te beslissen omdat dat voor hen beter uitkomt, maar iemand die bijvoorbeeld pas 5 maand op voorhand gaat kijken voor een kleed vindt ook nog gemakkelijk een hoor. Veel succes!Veerle18/08/07
Hey,Ik ben net gaan kiezen en wij trouwen 3 mei. Nu is het wel zo dat ik nu nog verlof had (en veel tijd) en daarna niet meer, dus het was meer uit praktische overwegingen. Meestal wordt gezegd tussen 6 en 8 maanden op voorhand om zeker te zijn... Maar ik kan me inbeelden dat dat later even goed nog kan. Groetjes,Tania
hoi! Wij trouwen op 14/08/08. Ik wou eigenlijk ook wachten maar ik ben al zo curiues dat ik nu al wil gaan zien. Kan namelijk niet maar wachten. Ik ben tot nu toe nog niet geweest maar ik denk dat da niet lang meer gaat duren groetjes Manuela
In november is normaal de nieuwe collectie voor de zomer binnen. Ik ben ook in november 2006 gaan kijken en heb toen ook gekocht voor ons huwelijk op 6/7/7. Ik vond het heel fijn om al zo vroeg te zijn, dan moest ik me niet zo haasten. Je kan natuurlijk ook altijd wachten, maar ik vond het een gerust gevoel dat ik mijn jurk al besteld had.