Terug naar overzicht
HalloWat is goedkoop ? Veel hangt er vanaf of je een DJ kiest die echt van zijn werk moet leven of een DJ die nog echt werkt voor zijn (en jouw) plezier. kzelf vraag bv. -zonder installatie- slechts 180 en dit zonder enige tijdsbeperking - gewoon omdat ik "het" doodgraag doe. Anderen zullen misschien wel voor hetzelfde dubbel of meer vragen... Alles is relatief !mvgDJ Big Daddy
220 euro huur voor een installatie is niet overdreven. Zeker niet als er een lichtinstallatie bijzit en de cd-platenspelers-mixer en luidspreker van degelijke merken is.670 euro all-in is redelijk door gevraagd, maar als het je beroep is, is het wederom een aanvaardbare prijs. De man die u wasmachine komt repareren komt ook niet voor 20 euro/uur zijn ding doen.Hoe dan ook er zijn er die weinig vragen, er zijn er die veel vragen, big daddy vraagt 180, ik vraag meestal 250 a 300 afhankelijk van de plaats waar ik naartoe moet.dj lebart
Hallo Tina,Wij hebben ook voor 2-friends gekozen (in eerste plaats vanwege hun prijs en het feit dat ze met 2 zijn sprak me ook wel aan). Ondertussen is Igor al eens bij ons langsgeweest om alles te bespreken. We moesten niet meteen beslissen en gewoon een seintje geven als we het zagen zitten. Aangezien we echt een tof gesprek hadden en hij duidelijk op dezelfde golflengte zat als ons hebben wij hen kort daarna geboekt.Nu is het natuurlijk nog afwachten hoe alles verloopt, maar ik heb er eigenlijk wel het volste vertrouwen in. Succes met je DJ-zoektocht!Groetjes,Isabelle14•09•2007
tja, prijzen verschillen. Is duur beter dan goedkoop of omgekeerd?....DJ Ricky zen prijzen zijn 250 - 300 € all inn, zonder tijdslimiet.bibi77@hotmail.comveel succes met de zoektocht nog
hoikan je dan eens laten weten of die mensen van 2 friends goed zijn op cindy.deroo@telenet.be?thxgrts
Hoikes,Zeker de moeite die 2 friends. Wij hadden ze ook gevraagd en er word nog gepraat van ons feest en die goeie dj.