Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje voor een viering

7-8-2007 21:07:10
Hoi allemaal,
binnen enkele weken hebben we afgesproken met onze pastoor voor het bespreken van de viering. Ik zou tegen dan de grote lijnen van het misboekje af moeten hebben. Vermits mijn toekomstige al ooit voor de kerk getrouwd is geweest, kunnen we enkel een viering doen en geen gewone huwelijksmis. Weten jullie of ik dan bepaalde delen moet laten vallen uit de mis?
Hebben jullie ook nog tips van teksten? Ik heb op adagio al een deel bij elkaar gezocht, maar is nog lang niet wat ik wil.
Indien iemand dit wil, mag je ook altijd je teksten of zelfs misboekje sturen naar gert.machteld@advalvas.be.
Alvast bedankt voor de tips en nog veel plezier met jullie voorbereidingen!
Machteld

Machteld
8-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 776

Inge
5-7-2008
 Meld misbruik8-8-2007 8:40:22

Hoi Machteld,

Op www.huwelijksvoorbereiding.be kan je heel veel nuttige tips vinden om je viering in elkaar te steken. En ook veel info rod verschillend vormen van vieringen.
Succes.
Groetjes,
Inge.
05/07/2008

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik8-8-2007 8:51:48

Ik heb je een mailtje gestuurd met onze misviering.

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik8-8-2007 14:10:22

Hoi,
Ik vermoed dat je dan een dankviering of zo in elkaar zal moeten steken... misschien moet je gewoon eens aan je pastoor vragen wat er al dan niet in moet?
Via www.gezinspastoraal.be kan je ook al meer te weten komen.
Veel succes er mee
groetjes
Caroline

Machteld
8-12-2007
 Meld misbruik9-8-2007 16:51:09

Bedankt voor jullie tips!

Groetjes
Machteld

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info