Terug naar overzicht
Hey,Wij wonen nu een jaar samen in Liedekerke, maar ik ben oorspronkelijk van Steenokkerzeel en ken Hof ten As wel. Ik wist alleen niet dat ze daar nu ook huwelijksfeesten deden. Mijn ouders zijn er enkele jaren geleden gewoon gaan eten, en vonden het niet zo lekker. Nu ik zeg er wel bij, dat is al een hele tijd terug, ik weet zelfs niet of het nog dezelfde eigenaars zijn. Mijn broer werkt op het golfterrein in Melsbroek, ik zal hem eens vragen of niemand daar weet hoe huwelijksfeesten daar verlopen.Groetjes,Tania
Nog eens hallo,Ik heb het eens nagevraagd bij mijn moeder, zij zijn ongeveer drie jaar geleden in Hof ten As dus gewoon (niet voor een feest of zo) gaan eten, en vonden er blijkbaar echt niks aan. Zelfs mijn broer niet, en die eet zowat alles. Nu ja, nogmaals, het is wel al een hele tijd geleden... Zij wist ook niet van huwelijksfeesten daar, maar vertelde wel dat er een heel mooi binnenplein was en nog veel ruimte (boven, kan dat?) dus ze kon het zich wel inbeelden dat ze dat daar ook deden. In hun vrienden en kennissenkring is het alleszins niet zo'n populaire stek blijkt... Misschien moet je eens navragen hoe het eten daar is? Of vind je nog wel een koppel dat daar ook getrouwd is, en heb je een beter beeld?Groetjes,Tania
Hoi Tania,We hebben uiteindelijk niet meer informatie gevonden over deze feestzaal. We kennen ook niemand die er ooit een feest gedaan heeft of er naar een feest geweest is. Uiteindelijk hebben we gekozen voor ons eerste gedacht. Ben zeker dat het in deze zaal super gaat worden. Bedankt voor je hulp!Groetjes,Annelies