TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
8-9-2008
|
8-8-2007 9:03:40
Hey Caroline,
Hier hetzelfde probleem. Ik dacht dat ik goed had ingeschat waar de scheiding tussen bruin - wit zou moeten zitten, maar helaas, ik zat er een centimeterke naast (en dat doet veel). De dame van de bruidswinkel raadde me aan om 3 à 4 keer onder de zonnebank te gaan. Op zich ben ik hier niet voor te vinden, maar als ik hierdoor het kleurverschil weg krijg, dan heb ik dat er wel voor over.
Gisteren ben ik dan maar voor de 1e keer geweest en daar zeiden ze me hetzelfde: 4 keer en het verschil is weg. Voor mij was het de allereerste keer en ik moet zeggen dat het heel goed meeviel. Ik werd ook wel goed begeleid door de zonneconsulente. Ze heeft me zelfs een deel van het geld terug gegeven, omdat ze me toch maar iets minder minuten heeft gegeven dan afgesproken (en maar goed ook, want anders zag ik nu zo rood als een kreeft!).
Moest je van de kanten van Hasselt zijn: Euro-Sun is echt een aanrader!
|
|
Solange
1-8-2008
|
8-8-2007 9:58:19
Ik zou ook eerder voor zonnebank gaan. Bruinen zonder zon geeft gewoonlijk niet af, maar als je echt hard zweet kan dat soms afgeven en dat risico zou ik niet nemen. Bovendien kan het vlekken gaan maken, ofwel doordat je het niet egaal verdeeld bij het uitsmeren, ofwel bij het afdrogen als je uit de douche komt. Dus niet riskeren zou ik zeggen, gewoon een paar keer zonnebanken, maar zorg dat je ergens gaat waar ze je huidstype kunnen inschatten, niet dat ze je laten verbranden!
|
|
Melissa
15-9-2007
|
8-8-2007 10:45:59
Hey caroline!
Wij trouwen ook op 15-09-07! ik ben al een maandje aan het zonnebanken, 2 keer per week, maar bij zo'n liggende zonnebank kreeg ik toch ook wat streepjes op bepaalde plekken, ze raadde mij toen aan om de staande zonnebank te proberen, die sluit volledig om je heen en alles kan dan worden bijgebruind. Mijn streepjes waren zo verdwenen! Met die zelfbruinende cremes krijg ik vaak donkere plekken, dus dat riskeer ik niet! Veel succes! En hoe ver sta jij met de voorbereidingen?nog maar 38 daagjes te gaan he? groetjes Melissa
www.chrisenliss.bruiloftsite.nl 15-09-07
|
|
Caroline
15-9-2007
|
8-8-2007 11:13:00
Hoi Melissa, Ja, nu begin ik het toch spannend te vinden... tot een paar dagen geleden leek alles nog zo ver weg, maar nu wordt het opeens reëel, het komt zo dichterbij:-) Het meeste hebben we al gedaan. We moeten nog onze misboekjes afwerken qua lay-out, dan naar het copycenter en dan afwerken; de bedankjes moeten we ook nog maken. Verder zijn we aan het wachten op de bevestigingen om dan de tafelindeling te kunnen maken; ook voor de tafelindeling moeten we nog tafelbordjes en naamkaartjes maken... en afspreken met de vriendin van mijn mama die de bloemstukken in de kerk zal maken... tja, zo veel van die 'kleine' dingen é. 't Zal er vlug zijn, denk ik. Nog een dikke 4 weken en ik heb verlof. Joepie:-)! Hoe ver sta jij al? Groetjes Caroline
|
|
Tania
3-5-2008
|
8-8-2007 15:06:58
Hey,
Altijd zonnebank is niet goed, maar voor die ene keer voor onze trouw ga ik het ook wel doen. Ik ben een vrij bleke, dus ik ga wel moeten uitkijken, maar ik wil er die dag toch een beetje bruin bij lopen. Ik heb ook een kleed zonder bandjes (tenzij ik er nog laat aanzetten), en ik zou je ook aanraden om even te zonnebanken. Voor je huwelijksdag mag dat wel he!
Succes ermee!
Tania
|
|
Greet
26-7-2005
|
8-8-2007 16:37:44
Hey,
trouw ook op 15/09 en ga ook bij de Euro-Sun in Hasselt onder de zonnebank. De zelfbruinende creme van Dove gebruik ik soms ook maar laat toch restjes achter op ondergoed. Kijk echt uit naar de grote dag. Zaterdag is het vrijgezellen dus allemaal best spannend!
Groetjes
|
|
Katrien
8-9-2008
|
8-8-2007 16:45:59
Aan Greet:
Hier ook zaterdag vrijgezellenfeestje! Geniet ervan, hé.
En wie weet komen we elkaar (onbewust) nog tegen met een mooi bruin tintje ;-)
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|