Terug naar overzicht
Wij laten die hype aan ons voorbij gaan en trouwen op 09/08/08, lekker makkelijk op een zaterdag.
heyWij trouwen op 09/08/2008 in As (limburg)nog 1 jaar en 1 dag :-)GroetejsDanaX
Ilse,Ik kom ook uit Brugge maar jammergenoeg was de feestzaal die dag niet meer vrij. Na enig puzzelwerk (we zijn een nieuw samengesteld gezin)hebben we gekozen voor 27 juni 2008. Had nooit gedacht dat een feestzaal zo rap volboekt zou zijn!Joke
Hey,Wij trouwen op 02/08/2008. We wilden echt op een zaterdag trouwen en vonden dit een heel leuke datum. Wij trouwen in Herk-de-Stad.Groetjes,Ulrika
Wij trouen ook op 08/08/2008.Dit gaat door in sint-niklaas. Nog een jaar geduld..... :(
Wij zijn getrouwd op 7/07/2007. Ik herinner me nog goed wanneer er voor ons ook nog een jaartje op de teller stond.Ik kan jullie verzekeren dat dat jaar gevlògen is. Ik raad jullie dus aan om niet te panikeren en ten volle van de voorbereidingen te genieten, want voor je het weet, is het 9/08/2008 en ben je een beetje verdrietig dat het al voorbij is ;-)Groetjes,Fiekereeds 32 dagen getrouwd
hallo , hier ook nog juist 1 jaartje op de teller wij trouwen in meerhout groetjes lientje
Jep, ook bij ons is gisteren de "one year to go" grens overschreden.Wij trouwen in Antwerpen (Berchem) voor de wet en in Borsbeek voor de kerk.Groetjes,Tamara en Karlowww.080808.tk