Terug naar overzicht
hey kimBij ons is de traditie van het boeket weg te gooien maar wel een goedkoper boektje he. De vrijgezel die hem dan vangt moet het jaar erachter zelf trouwen ma da is wel een beetje blabla van de traditie hegroetjes melissa en sushi
wij doen geen van twee. omdat de meesten bij ons al wel getrouwd zijn.
Hey,Ik heb mijn boeket niet weggegooid omdat het zo veel gekost had en dat ik het wou laten drogen. Voor een nieuwe bruiloft moest ik het ook niet doen want er was al iemand aanwezig die volgend jaar trouwt, he Mel. Wat betreft de kousenband, die heeft mijn man niet weggegooid maar die hebben we verkocht, wat ons een mooi bedrag aan zakgeld heeft opgeleverd.Groetjes,Angie(25 dagen getrouwd)
Hoi,Na de misviering hebben enkele vriendinnen de bloemen die aan de stoelen langs het gangpad hingen weggehaald. Daarvan hebben we dan een klein boeketje gemaakt en dat heb ik weggegooid. Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hey,Mijn boeket werd gedroogd dus kon ik het niet weggooien.Een oplossing daarvoor is inderdaad een reserveboeketje.Maar bij de meeste huwelijken die we de laatste tijd meegemaakt hebben gebeurde dat niet meer.Ik wou wel mijn kousenband verkopen maar de dj vreesde dat het de sfeer zou breken dus hebben we het maar niet gedaan.Groetjes, Sissi(74 dagen getrouwd)
Ik zou ook graag een goedkoop boeketje weggooien. Ik heb het nog nooit zelf meegemaakt op een huwelijk, maar vind het toch zo'n leuke traditie. Ik denk dat ik mijn moeder zal vragen om een compact boeketje te maken.
Hey!ik heb in juli op een trouwfeest van een vriendin het bruidboeket gevangen... In Italië is dat blijkbaar nog wel gewoonte..Ikzelf ga ook mijn bruidsboeket wegggooien, de kousenband zijn we nog niet uit.grts,Sofie16-08-08
Hoi,Wij gaan de kousenband doen, gewoon omdat het leuk is, maar ook omdat het toch een mooi spaarcentje opbrengt! Ik denk dat ik wel een goedkoper kousenbandje ga voorzien, omdat de kousenband die ik heb volledig past bij de lingerie...Groetjes,Jennifer(15/09/07)