Terug naar overzicht
Hey,Ik heb dat van mij laten drogen bij Jan Cottignie (www.jan-cottignie.com ).Over het resultaat kan ik jammer genoeg nog niets zeggen want ik moet er nog een drietal maand op wachten.Groetjes, Sissi(74 dagen getrouwd)
Hallo,ook ik heb het mijne laten drogen door Jan Cottignie. Ik kan je ook nog niks zeggen over het resultaat. Wij zijn getrouwd op 7 juli. Ik kan je wel zeggen dat ze heel vriendelijk zijn en ze komen je bruidsboeket zelf afhalen in de avond of nacht op je trouwfeest. Bij mij was het rond 1 uur s'nachts. Het duurt ongeveer 4 maand voor ik het terug zal hebben. Mijn schoonzus het hare is ook door hen gedroogd en bij haar is het na 8 jaar huwelijk nog altijd heel mooi.Groetjes,Sarah.www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl
Hallo katleen,Ik twijfel hier nog altijd aan om dit te doen! Het is nogal duur vind ik persoonlijk, maar mijn bruidsboeket is ook redelijk duur, dus mss laat ik het dan best toch drogen! Weet iemand een richtprijs?Groetjes Petra29/09/2007
Zelf ben ik nog niet getrouwd, maar ga zeker en vast mijn boeket laten drogen.Ik heb vorig jaar voor mijn moeder haar 30ste huwelijksverjaardag haar trouwboeket opnieuw gemaakt en laten drogen. Het resultaat is echt verbluffend! De bloemen zijn erg mooi gebleven van vorm en van kleur. Het is net of het het verse boeket is, natuurlijk iets doffer, maar niet zo erg. Ik heb het boeket van mijn moeder bij scapande laten drogen (in geel) via onze lokale bloemist. Ik heb daar 145€ voor betaald. Wel zonder stolp, maar die heeft ze op een rommelmarkt gevonden. Ze heeft er nu haar hele leven plezier van, dus zo duur is het nu ook weer niet. En als je bekijkt wat je soms aan de dag zelf uitgeeft waar je nadien niets meer aan hebt? Bv: 600€ voor een bus of old-timer? Wij doen zulke dingen niet en geven dat geld dat liever aan het drogen van een boeket uit. Maar da's ieder zijn rekening, hè!Mara
Ps, ik heb enkele fot's van het boeket als je het resultaat wil zien.Stuur me een mailtje en dan stuur ik ze door:mara_686@hotmail.com
Hey Petra,De meeste modellen kosten ongeveer 300 e.Groetjes, Sissi(75 dagen getrouwd)