Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsboeket drogen

8-8-2007 13:26:13
Hallo, wie van de reeds getrouwde koppeltjes heeft zijn bruidsboeket laten drogen? Is het mogelijk mij een paar goede adresjes door te geven zodat ik eens kan informeren? Zijn jullie er content van en heeft het daadwerkelijk zijn kleur en vorm behouden? Alvast bedankt voor jullie antwoordjes. Groetjes

Katleen
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 985

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik8-8-2007 13:48:10

Hey,

Ik heb dat van mij laten drogen bij Jan Cottignie (www.jan-cottignie.com ).
Over het resultaat kan ik jammer genoeg nog niets zeggen want ik moet er nog een drietal maand op wachten.

Groetjes, Sissi
(74 dagen getrouwd)

Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik8-8-2007 14:10:14

Hallo,

ook ik heb het mijne laten drogen door Jan Cottignie. Ik kan je ook nog niks zeggen over het resultaat. Wij zijn getrouwd op 7 juli. Ik kan je wel zeggen dat ze heel vriendelijk zijn en ze komen je bruidsboeket zelf afhalen in de avond of nacht op je trouwfeest. Bij mij was het rond 1 uur s'nachts. Het duurt ongeveer 4 maand voor ik het terug zal hebben. Mijn schoonzus het hare is ook door hen gedroogd en bij haar is het na 8 jaar huwelijk nog altijd heel mooi.

Groetjes,

Sarah.
www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik8-8-2007 20:23:38

Hallo katleen,

Ik twijfel hier nog altijd aan om dit te doen! Het is nogal duur vind ik persoonlijk, maar mijn bruidsboeket is ook redelijk duur, dus mss laat ik het dan best toch drogen!
Weet iemand een richtprijs?

Groetjes Petra
29/09/2007

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik8-8-2007 21:58:55

Zelf ben ik nog niet getrouwd, maar ga zeker en vast mijn boeket laten drogen.

Ik heb vorig jaar voor mijn moeder haar 30ste huwelijksverjaardag haar trouwboeket opnieuw gemaakt en laten drogen. Het resultaat is echt verbluffend! De bloemen zijn erg mooi gebleven van vorm en van kleur. Het is net of het het verse boeket is, natuurlijk iets doffer, maar niet zo erg.

Ik heb het boeket van mijn moeder bij scapande laten drogen (in geel) via onze lokale bloemist. Ik heb daar 145€ voor betaald. Wel zonder stolp, maar die heeft ze op een rommelmarkt gevonden.
Ze heeft er nu haar hele leven plezier van, dus zo duur is het nu ook weer niet.
En als je bekijkt wat je soms aan de dag zelf uitgeeft waar je nadien niets meer aan hebt? Bv: 600€ voor een bus of old-timer? Wij doen zulke dingen niet en geven dat geld dat liever aan het drogen van een boeket uit.

Maar da's ieder zijn rekening, hè!
Mara

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik8-8-2007 22:01:27

Ps, ik heb enkele fot's van het boeket als je het resultaat wil zien.

Stuur me een mailtje en dan stuur ik ze door:
mara_686@hotmail.com

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik9-8-2007 10:25:10

Hey Petra,

De meeste modellen kosten ongeveer 300 e.

Groetjes, Sissi
(75 dagen getrouwd)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...