Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben daar een paar maand geleden gaan kijken met hun opendeurdag en ik weet dat ze er linea raffaeli en rembo styling zeker verkopen... wat nog, dat weet ik niet.GroetjesCaroline
Inderdaad, ben deze middag gaan passen en ze hebben daar zeker linea raffaelli, rembo en mathyro.
Ik heb er mijn kleedje gekocht en ben héél tevreden over de service, maar dat was je vraag niet hé! Naast wat hieronder al staat heb ik er ook nog minstens drie jurken van Nicky van Kets gezien. Ze verkopen er zeker ook suitekledij van want Cony heeft me verteld dat ze ooit eens een hele suite van Vankets' kleren moest voorzien.succes
Helaba!Ben er wel al veel gepasseerd, maar nog nooit binnen geweest. :-) Ik kan je wel de website geven: www.cony.be . Zijn jullie ook van de buurt van Aalter?Groetjes!
Melissa,Mijn vriend (verloofde) is van Aalter. Ik niet. En jullie?Groetjes
ze heeft echt van alle soorten en stijlen. Gekende en minder gekende merken.Ik had er het kleedje gevonde, maar uiteindelijk niet gekocht wegens te DUUr :sJammer was dat!Peggyheb gelukkig in gent een prijslijker kleedje gevonden.http://www.fotografieluna.be/ttd_peggy_pieter