Terug naar overzicht
sylvie,heb het liedje van vive la fete nog niet gehoord, dus ik ben niet zeker of het helemaal juist is wat ik hieronder ga schrijven maar...heb hetvolgende gevonden: "de verrukkelijke Michel Polnareff-cover ‘Love Me, Please Love Me’ haalt de chansonnière in Els Pynoo naar boven"en de tekst van het liedje van Michel Polnareff is: Love me, please love meJe suis fou de vousPourquoi vous moquez vous chaque jourDe mon pauvre amourLove me, please love meJe suis fou de vousVraiment prenez vous tant de plaisirÀ me voir souffrirSi j'en crois votre silenceVos yeux plein d'ennuiNul espoir ne m'est permisPourtant je veux jouer ma chanceMême si même siJe devais y bruler ma vieLove me, please love meJe suis fou de vousMais vous vous moquerez vous toujoursDe mon pauvre amourDevant tant d'indifferénceParfois j'ai envieDe me fondre dans la nuitAu matin je reprends confianceJe me dis, je me disTout pourrais changer aujourd'huiLove me, please love meJe suis fou de vousPourtant votre lointaine froideurDéchire mon coeurLove me, please love meJe suis fou de vousMais vous vous moquerez vous toujoursDe mes larmes d'amour dus ik ga er van uit dat het wel ongeveer hetzelfde zal zijn he.groetjes,mieke
ah ja,ik wou nog zeggen dat als dit inderdaad de tekst is, ik het toch niet echt geslaagd zou vinden als openingsdans, omdat de liefde blijkbaar maar van 1 kant komt ;-)groetjes,mieke
Ik wil jou wel eens persoonlijk helpen hoor! Bel me: 0476/77 66 21!