Terug naar overzicht
Mijn schoonouders zijn net op onze trouwdatum X jaar getrouwd (schoonma komt hier soms en moet toch verrassing blijven.). Tijdens onze verwelkoming/bedanking laten we dit aan het woord komen. wij gaan ook hun openingsdans laten spelen. Onze dj zei om dit niet speciaal aan te kondigen, mr dit gewoon laten draaien. Ze zullen het wel zelf weten dat het voor hun is. Hij zal het tijdens het dansfeest laten draaien en misschien kort zeggen: speciaal voor x en y. zodat het de sfeer niet zal breken. groetjes
ik zou het na jullie openingsdans laten gebeuren want tenslotte is het nog altyd jullie dag he tis wel heel tof dat je er aangedacht hebt en er iets voor wilt doengroetjes melissa en sushi
Hey,mijn ouders waren op onze trouwdag 30 jaar getrouwd. Wij hebben later op de avond speciaal voor hen een nummertje laten draaien, kort aangekondigd door de DJ. Iedereen heeft meegedanst met hen in het midden.Groetjes,Lieve
Mijn ouders zullen drie dagen na ons huwelijk 30 jaar getrouwd zijn. Wij dachten dit te vermelden bij het bedanken van de ouders, en het overhandigen van het cadeau. We zouden er daarvoor voor hen iets extra's bij doen. Verder denk ik dat we ook gewoon als slow tijdens het avondfeest, als het dansen al bezig is, hun openingsdans nog even draaien. Met een woordje van de dj of niet, ik denk niet dat dat zoveel uitmaakt... Zo is het toch ook een beetje feestelijk voor hen.Groetjes,Tania