Nu Online
Momenteel zijn er 441 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof Ter Buecken - Buggenhout

9-8-2007 8:17:50
Hey, heeft er iemand ervaring met Hof Ter Buecken in Buggenhout? Wij denken eraan om ons huwelijksfeest daar volgend jaar te laten doorgaan, maar zijn er zelf nog nooit naar een feest geweest. Hoe was het eten, de bediening, ... ?

Bedankt !
Mieke

Mieke
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2184

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik9-8-2007 9:00:28

Ja, wij hebben daar onlangs onze feest gegeven!!

Mijn ouders waren er in het begin niet zo voor te vinden, omdat zij andere zalen gewoon zijn zoals de Waerboom, De Montil, enz. Maar ze hebben hun mening echt wel moeten herzien!

Alles was tot in de puntjes verzorgd. We hebben veel positieve commentaren gekregen. Ook de wijnen waren super lekker! Mensen komen mij nu nog vragen welke wijn het juist was, omdat het toch zo'n goeie was...

Als we dan toch één ding minder mogen noemen, is het het feit dat er wat weinig cocktail bij de kreeft was (sla was wat droog). Maar meningen verschillen: de ene wil graag veel saus, de andere juist niet. Ze hadden misschien aparte potjes saus op tafel kunnen zetten. Maar als je hen die commentaar geeft, letten ze er echt wel op de volgende keer hoor. Ze nemen alles heel positief op.

Als je nog vragen hebt, shoot!

Groetjes,
Fieke
reeds 33 dagen getrouwd

Veerle
31-10-2007
 Meld misbruik9-8-2007 11:51:39

Hoi Mieke,

Wij hebben er vorig jaar de communiefeest van onze dochter gehouden en ik moet zeggen dat het dik in orde was. Geen enkele gast heeft ook maar een klein minpuntje kunnen vinden. De mensen waren er vriendelijk, vlotte bediening, lekker eten,... Ik vind het echt een aanrader.
Veel succes!!!

Mieke
21-6-2008
 Meld misbruik9-8-2007 12:25:30

Bedankt alvast voor de reacties!

Wij hebben vorige week een optie genomen op een datum en waren toch nog wat aan het twijfelen. We wonen zelf in Mechelen en hebben iets gezocht wat tussen beide families gelegen is. Maar het nadeel voor ons is dan wel dat we het daar zelf niet echt goed kennen. Dus als er suggesties zijn voor leuke plaatsjes om foto's te nemen in Buggenhout of een gezellig kerkje om onze viering te houden, dan zijn die ook heel erg welkom !

Fieke, hadden jullie ook zo'n all-in-formule? Dit sprak ons wel aan omdat je dan echt duidelijke prijzen hebt. En hebben jullie de Hof Ter Buecken-DJ genomen? Waren jullie daar tevreden van?

Groetjes,
Mieke

Elke
12-7-2008
 Meld misbruik9-8-2007 12:32:38

Hey,

Wij houden daar ook volgend jaar onze feest. Ook omdat we al zovele positieve reacties hoorden van deze zaal. Wij nemen de All-in formule; en ook de DJ ervan.
Wat ook leuk is, is dat je hun Old-Timer graties aangeboden krijgt voor die dag, enkel de chauffeur moet je nog betalen.

Ik kijk er alvast naar uit!

Groetjes,
Elke
12/07/2008

Evy
22-9-2007
 Meld misbruik9-8-2007 12:38:53

Hi Mieke,

Het zou zeker geen slechte keuze zijn! Bovendien vindt je er 25 meter verder een bed en breakfast ( een gerenoveerde boerderij) waar je eventueel verre gasten kan te slapen leggen ! Eigenaar staat hoog aangeschreven en heeft eveneens de taverne La Cantina, Den Brazaville in (wolfertem) enz... een aanrader hof ter buecken ! groeten ! wij trouwen op 22 september, nog een beetje aftellen dus, groetjes xxx

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik10-8-2007 15:19:05

Hey Mieke,

Wij hebben onze foto's genomen in De Boskapelhoeve (www.boskapelhoeve.be ), op 300m van de feestzaal. Dat is die bed and breakfast waar Evy over spreekt.

Wij hebben ook alle mensen van de suite + mensen die van ver kwamen daar te slapen gelegd. Het was gewoonweg super! Zo een mooie kamers, zo een vriendelijke mensen en zo een heerlijk ontbijt. We gaan er nog eens teruggaan hebben we gezegd, omdat het er zo gezellig was ;-)

De fotoreportage kan je hier zien: www.enoa.be/huwelijkportfolio/sofiechristophe .

Ja, wij zijn ook voor de all-in-formule gegaan, maar hebben die wel aangepast. Zo hadden wij een koud voorgerecht (kreeft), een warm voorgerecht (tongfilets met prei), het hoofdgerecht (Châteaubriand met pepersaus en seizoensgarnituur) en dessertenbuffet. Ook hebben we niet de huiswijnen genomen, maar de Pinot Gris (mijn lievelingswijn) en de Saint-Emilion. We kwamen aan ongeveer €90 per persoon denk ik (met dus ook drank tot 6 uur 's morgens hé). Ik vond dat dat goed meeviel als je onze menu zag.

Wij hebben niet samengewerkt met de DJ van de zaal om de simpele reden dat wij reeds Elite geboekt hadden (een formule met een groot scherm, videoboodschap, videograaf, DJ en alles in één). Maar ik kan je de DJ van de zaal echt aanraden hoor, die is echt héél goed. Moesten wij Elite niet hebben gehad, was hij het zeker geworden.

De auto hebben we ook niet gebruikt, omdat mijn familie Volvo verkoopt, en ik dus een suite met allemaal dezelfde Volvo's had. Anders had ik ook zeker zijn suitewagen gebruikt.

Groetjes,
Fieke
reeds 34 dagen getrouwd, snif snif

anna

Meld misbruik17-5-2009 20:50:08

Hoe zit het met de kinderanimatie bij een communiefeest? Is dat dezelfde dan een gewone brunch? Is er een springkasteel? Ik ben er al enkele keren geweest om te brunchen, maar ben nog nooit in de zomer geweest. Wordt de tuin dan ook gebruikt?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info