Nu Online
Momenteel zijn er 668 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

18/08/2007

9-8-2007 10:08:30
hallo, heb net op internet gekeken naar het weer(voorspellingen tot 10 dagen ver)
zaterdag 18/8 word het 22°c zwaar bewolkt met regenbuien! erger kan toch niet!!!!! word hier echt niet goed van!

droevige groeten van jennifer 18/8 bruidje

jennifer
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 846

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik9-8-2007 10:11:06

Hey Jennifer,

lang leven België ... het weer kan hier ontzettend snel omslaan ... voorspellingen van meer dan een uur op voorhand zoude moeten verboden worden, want toch altijd fout!!!

Laat de zon schijnen,
en maak er een mooie dag van!!
Elke

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik9-8-2007 10:11:42

Hey,

Voorspellingen tot 10 dagen ver zijn niet echt nauwkeurig.
Ik zou dus nog niet gaan panikeren.

Bij ons hadden ze trouwens tot de dag ervoor gezegd dat het op onze dag zou regenen en we hebben geen regen gezien.

Je kunt wel best een binnenlocatie voorzien voor de foto's. Je weet maar nooit.

Groetjes, Sissi
(75 dagen getrouwd)

Helga
11-8-2007
 Meld misbruik9-8-2007 10:13:42

Idd Jennifer,

Maak je nog geen zorgen. Ik trouw overmorgen en toen ik een week geleden naar de voorspellingen begon te kijken, was het ook slecht. Maar ondertussen geven ze droog weer en 11 uren zon. Dus nog niet wanhopen, alles kan nog veranderen!!
Veel succes alvast!

Groetjes,
Helga

jennifer
18-8-2007
 Meld misbruik9-8-2007 10:16:38

hey dank je wel voor de goede moed, regen is het laatste wat ik wil op mijn mooie dag, ja tis waar hier kan het op een dag al veranderen van klimaat, we zullen kaarsjes branden voor goed weer he!!!

liefs jennifer

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik9-8-2007 11:37:17

Hey,

ik heb bewust de weken voor het huwelijk niet naar het weerbericht gekeken. Dat is één van de factoren die je toch niet in de hand hebt, dus waarom zou je je er druk in maken? Maak van al de rest het beste en zelfs als het regent, zal dat je dag niet verpesten!

Trouwens, het is waar wat de dames hieronder schrijven: zulke voorspellingen zijn niet betrouwbaar, kijk maar naar die zware regenval aan de kust gisteren. Die had niemand voorspeld! En een week geleden zou het vandaag nog droog zijn en 22°.

Niets van aantrekken dus!
Lieve

ilse
18-8-2007
 Meld misbruik9-8-2007 11:50:13

Hoi Jennifer en medebruidjes

Hier ook nog een 18/8-bruidje die net eens naar de weersverwachting gekeken heeft voor binnen 10 daagjes en kheb toch ook eens 2x moeten kijken zenne, maar zoals onze collega-bruidjes hieronder schrijven kan dat allemaal nog (hopelijk in de positieve zin) veranderen hé!!
Ik zou het vooral jammer vinden mocht onze fotosessie buiten (letterlijk) in het water vallen, we gaan namelijk onze foto's trekken waar we elkaar de 1ste maal ontmoet hebben en dat brengt toch speciale herinneringen mee hé!

Ik probeer er nu nog de moed in te houden en pas als ze volgende week dezen tijd nog hetzelfde weer voorspellen dan zal ik maar uitgaan van het slechtste hé!
Ik ga er in elk geval mijn mooiste dag niet door laten vergallen, en gij moogt dat ook niet doen hoor meid, ik ga mij dan optrekken aan het gezegde "regen op je huwelijksdag brengt geluk" ;o)

Hou er de moed in meisje en we gaan alvast duimen voor toch nog een zonnige dag hé, we hebben nog 10 dagen om het tij te doen keren!
Groetjes, Ilse (18.08.2007)

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik9-8-2007 12:31:45

hallo, hier nog een bruidje van 18 augustus, ik kijk ook elke dag naar t weerbericht, hopelijk is het dan toch beetje droog

xxx

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik9-8-2007 13:01:14

Hey medebruidjes van 18/8,

waar kijken jullie naar het weerbericht?
Ik heb op de site van HLN gekeken en in ons dorp geven ze licht bewolkt weer, alleen maar 19 graden.
Ok, het is koud, maar liever dat dan regen.
Trouwens het kan nog erg veranderen hoor tegen volgende week zaterdag.
Twee weken geleden gaven ze voor zondag 5 augustus nog bewolkt weer en 22 graden.
Wel het was helder en 31 graden!
Dus we laten de moed niet zakken hé bruidjes!
Het zal wel inorde komen.

Groetjes Katrien
18/08/07
www.rafenkatrien.bruiloftsite.nl

Els
18-8-2007
 Meld misbruik9-8-2007 13:48:14

De site van hln is hopelijk redelijk betrouwbaar. Met 22° en 25%kans op regen ben ik alvast tevreden!

Duimen voor 18/08!!!

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik9-8-2007 16:18:17

Ik zou me niet teveel aantrekken van de berichtgeving.
Ook wij hebben angstvallig het weer in de gaten gehouden. de voorspellingen waren alles behalve goed. Op onze dag echter hebben wij geen drup gezien... o jawel het heeft heus wel geregend maar niet op momenten dat wij buiten waren. Bij het uittreden van de kerk zelfs stralende zon. Ook onze receptie is nog kunnen buiten doorgaan zoals gepland. Dus niks van aantrekken en nemen zoals het komt.

Peggy
47 dagen getrouwd.
http://www.fotografieluna.be/ttd_peggy_pieter

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik9-8-2007 21:01:04

Niet paniekeren. Ik trouw zaterdag en ben ook al tien dagen de weersvoorspellingen aan het volgen. Eerst gaven ze ook 80 % regen. Nu zeggen ze al dat het een schitterende dag wordt. Blijven hopen. Als het droog blijft is het goed! Zoniet neem een paraplu mee en maak er toch de mooiste dag van je leven van.
Kijk nu nog niet te veel naar de voorspellingen want die weten ze eigenlijk toch nog niet zo goed. Ik spreek uit ervaring.

Veel succes en good luck.

wendy
18-8-2007
 Meld misbruik12-8-2007 15:28:28

dag iedereen !
heel veel bruidjes op 18/08/07 ! ik hoor er ook bij.laat ons hopen dat het droog blijft he.die weerberichten veranderen heel veel
Laat ons gewoon hopen !
groetjes wendy
18/08/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...