Terug naar overzicht
Hey Sabrina,Hof ten Daele ken ik niet, de zilverreiger wel. Ik vond het daar persoonlijk niet zo gezellig (nogal refterachtig, maar wel lekker en goede bediening). Als je op zoek bent naar iets wat te doen is qua budget maar met uitstraling van een kasteel, dan zou ik eens naar de roskam gaan in merelbeke. Die hebben een heel karaktervolle zaal en dit is niet zover van de zilverreiger.Wij trouwen in Caipirinha... Ook in merelbeke, dit is meer een familiebedrijf en daar houden wij wel van, we kennen de familie ook een beetje dus voor ons was de keuze snel gemaakt...Hopelijk kom je er snel uit.grts
Hallo,ik ben al eens in Hof ten Daele geweest en het was er heel goed, het eten was lekker en verzorgd en meer dan genoeg. Een mooie zaal en prachtige tuin. In de zilverreiger ben ik nog niet geweest maar ik heb er ook al positieve reacties over gehoord. Zelf twijfel ik tussen de bataaf en de pepermolen. (om persoonlijke redenen gaan we niet naar hof ten daele)GroetjesIsabelle
Hallo, mijn zus is vorig jaar getrouwd in de Zilverreiger en het was enorm goed!! Receptie was buiten. Diner was heel goed en voldoende en dessertbuffet was uitstekend. Dansfeest en DJ waren ook heel plezant, echt een aanrader!! Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in september en zijn ook aan het twijfelen om ons feest daar te houden. Er was niets negatief gedurende die avond, dus gewoon doen zou ik zeggen. Groetjes en nog heel veel succes!