TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Fieke
7-7-2007
|
10-8-2007 15:04:00
Hey Jennifer,
Wij zijn ook in een heel klein kerkje getrouwd (voor foto's, zie: www.enoa.be/huwelijkportofolio/sofiechristophe ).
Wij hadden 2 sopranes en een pianist. Héél mooi! Kan je ook op de foto's zien. Ze namen echt niet veel plaats in, vooraan in de kerk, naast het altaar.
Laat maar iets eten via sofie.desmedt@loyens.com als je meer info nodig hebt over de sopranes.
Groetjes, Fieke reeds 34 dagen getrouwd, snif snif...
|
|
Sarah
15-9-2007
|
10-8-2007 15:19:47
Hey Jennifer
Trouw jij ook op 15/09 ? Anders kan ik je zeker www.amantes.be aanraden, maar vermits wij ook trouwen op 15/09 zijn ze die dag al bezet :-)
Succes !!
Sarah 15*09*07
|
|
lien
16-2-2008
|
10-8-2007 19:41:54
Dag Jennifer, Afhankelijk van de nummerkeuze vragen mijn verloofde en zijn muziekpartner 300 - 350 euro. Je kan hen terugvinden op www.davidenkoen.net . David zegt dat zij perfect kunnen performen in een kapelletje. Ze hebben dat al gedaan (kapel voor 50 personen)en hij zegt dat ze zich gewoon aanpassen aan de beschikbare ruimte, desnoods op 3m². David zegt dat een kapelletje heel intiem is en dat live-muziek ten volle tot zijn recht komt... Misschien de moeite waard om eens te informeren? Op de site zie je alvast hun repertoire. Veel succes met de verdere voorbereidingen... wanneer is jouw huwelijk? Lien 16/02/2008
|
|
Wouter
|
16-8-2007 10:26:10
Hey,
Wij zijn Duas, een akoestische coverband met eigen nr's. We vragen gemiddeld 200euro (+-) en spelen verzoeknr's tijdens huwelijksmissen. Voor meer info/muziek kan je www.duas.be bezoeken.
We nemen niet veel plaats in en zullen er altijd voor zorgen dat onze opstelling optimaal is!
Groetjes
Wouter Duas www.duas.be
|
|
Anneleen
|
16-8-2007 11:38:05
Hey, wij zijn een professioneel duo (zangeres - pianist) met ervaring in binnen en buitenland. Wij verzorgen jullie huwelijksmis voor een zeer schappelijke prijs. www.just-thetwo-of.us
Groetjes !
|
|
Christophe
|
19-8-2007 18:37:46
Hallo Jennifer,
Ik breng akoestiche live muziek op 1 m2. Ga gerust eens kijken op www.elmevents.be intimistisch en op maat.
mvg,
Christophe
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
20-8-2007 14:28:56
Hey Jennifer,
Alvast proficiat met je huwelijk :-) Ik weet hoeveel werk erin kruipt maar het is zeker de moeite waard. Ik ben ondertussen 2 jaar heel gelukkig getrouwd en verzorg nu zelf de muziek voor trouwfeesten. het is zo'n leuke sfeer! Als je me mailt kan ik je een paar nummers terugmailen zodat je je iets bij m'n stem kan voorstellen, ok? jozefiendefeyter@hotmail.com
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
|
|
Ilse
|
28-8-2007 8:52:39
Dag Jennifer,
Dag Annelies,
Ik weet niet juist wat je in gedachten hebt qua stijl, maar als je een originele band zoekt die niet veel plaats inneemt, kan je altijd eens kijken op www.yune.be !
Groetjes,
Ilse
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
25-10-2007 10:14:10
Hey Jennifer,
Onze prijs is 300€ alles in en meer dan 2 vierkante meter hebben wij niet nodig...
Hou je van muziek met soul? Ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Onze prijs is 300€ alles in en meer dan 2 vierkante meter hebben wij niet nodig...
Jozefien Sings jozefiendefeyter@hotmail.com
Voor meer info mag je me altijd mailen. Groetjes en veel succes met de voorbereidingen :-)
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|