Terug naar overzicht
Hey Freya,Alvast een dikke proficiat !Geniet van deze dag, maar vooral van elkaar.Groetjes,Sarah15*09*07
Hoi FreyaInderdaad, ik zou ook veel stress krijgen moest ik zo'n week achter de rug hebben.Ook hier begint de teller serieus af te tellen. Ook wij hebben gisteren alles naar de zaal gedaan. Ze stond al gedeeltelijk klaar voor ons feest en het zag er tot nu toe geweldig uit.Laten we hopen dat de weersvoorspellingen van het goede weer waarheid zullen worden, want als ik nu naar buiten kijk, ziet het er toch maar grijs uit, hoor. Maar ja, er kan nog vanalles veranderen tegen morgen.Veel succes, veel plezier en genieten maar zou ik zeggen.GroetjesRebecca11.08.07
hallo freya, eerst en vooral dikke proficiat, ik wens je van harte heel veel geluk,wat betreft stress, ik weet waarover je spreekt, wij trouwen 18 augustus , ik slaap niet meer, ben moe, krijg overal pijn, bloeddruk daalt, een ronde cirkel, volgense week ben ik weekje thuis en ik denk dat ik toch veel ga rusten hoor, geniet morgen heel veel van die mooie dag en vooral van elkaar, succesVEKEVIN@hotmail.com