TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karolien
2-8-2008
|
9-8-2007 20:51:28
hei Ilse, ik wil ook zelf ons uitnodigingen maken en gisteren zag ik toevallig in de Ava dat ze daar verschillende mappen hebben met honderden voorbeelden. Misschien kan je er een ideetje uithalen. Ik had zelf toen geen tijd maar ik ga er zeker eens in piepen. succes nog!
|
|
vanessa
1-9-2007
|
9-8-2007 21:01:13
Hey Ilse,
Ik heb ook onze uitnodigingen zelf gemaakt. Ik wou er iets speciaals van maken en dat is het ook geworden. Ons huwelijk staat in het teken van de zee en de uitnodiging was een message in a bottle. Ik heb plastiek flesjes gekocht en die gevuld met veertjes en blauwe pareltjes, daarin een blauw papiertje opgerold met de uitnodiging erop, vooraan het flesje een etiket met onze namen en een dop op de fles. Veel positieve reacties op gekregen! Ik hoop dat je je er iets kan bij voorstellen, anders wil ik je gerust eens een foto mailen.
Veel succes ermee! Vanessa
Vanessa.deconninck@telenet.be
|
|
ulrike
|
9-8-2007 21:07:50
Hey,
we gaan ze ook zelf maken , heb al in mappen in ava gekeken en er staan er heel veel in en ook leuke ideën dat van die flesjes vindt ik wel leuk, ik had ook al aan iets in die aard gedacht, maar hoe verstuur je dat dan allemaal???
|
|
Inge
14-6-2008
|
10-8-2007 9:33:32
Voor die flessen kan je ook eens kijken op flessenpost.be
|
|
Ilse
20-12-2007
|
10-8-2007 9:39:17
Hoi, wij hebben gewerkt met foto's van ons en eentje van ons dochter. We zijn foto's aan zee gaan trekken, maar bepaald aan een golfbreker. Op één foto komen we aangelopen, de volgende springen wij en de laatste komen we neer. Ze Komen heel spontaan over hoor. Die drie foto's staan vooraan in het klein ( onderaan) en daarboven staat wij trouwen. Achterzijde is een grote foto van ons dochtertje aan ons beide handen, maar dan wel vervaagd en daarboven de tekst. DE kleuren zijn bruingroen met van dat felgroen. Moeilijk om te omschrijven, maar kan hier geen foto opzetten, want we gaan ze dit weekend uitdelen. Als je wil stuur ik na het weekend wel een voorbeeld door. groetjes Ilse
|
|
evelien
8-12-2007
|
10-8-2007 10:20:30
Wij maken dvd's... We hebben op reis een filmpje gemaakt, we zetten er een leuk muziekje uit (Game of love - Wayne Fontana & the Mindblenders). Op het einde dan nog eens de uren en zo van stadhuis, kerk, receptie of feest (twee versies dus). Ik heb 100 dvd'tje gevonden voor 29 euro, 100 hoesjes voor 13euro en 100 labels (stickers voor op de cd's) ook voor 13euro. We gaan een foto van onszelf x aantal keer laten afdrukken bij kruidvat of zo, en dat op een gekleurd papiertje kleven, dat dan als cd-covertje wordt gebruikt. Op de achterkant van dat gekleurd papiertje drukken we zelf nog eens de uren en zo af! Ik hoop ook dat je je er iets bij kan voorstellen. Voorbeelden van dvd-uitnodigingen kan je vinden op youtube...
Groetjes,
Evelien x 08-12-07
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|