Terug naar overzicht
Hey Veerle,Bij ons is het nog zeven weken dan :-) Wij trouwen 29 september, 't gaat snel! Onze feestzaal vraagt een alfabetische lijst van de personen + lijst v. personen die per tafel zitten, maar die werken zelf met nummers gewoon.Je kan het idd altijd origineel maken door ipv met nummering te werken met kaartjes zoals je zegt of verschillende landen,...Maar ik denk dat het idee van jou genoeg is hoor tenslotte moet dat niet te lang duren he!Groetjes Petra
Wij hebben van iedereen een foto en die staan op de tafels in houdertjes. De meeste foto's zijn best wel oud en om verwarring te voorkomen hebben we de namen onder te foto geplaatst, maar die zitten in de houdertjes verborgen zodat ze niet meteen naar hun naam op zoek gaan. Groetjes, Mara
je kan dan per tafel de begin tune van het programma laten horensuccessas
Wij hebben de tafelschikking gedaan aan de hand van kleuren. Elke tafel krijgt een kleur. De naamhoudertjes worden ook in die kleur gemaakt en bij het afroepen speelt er dan een liedje die verwijst naar de kleur (bvb. rood van marco borsato)Groetjes, Eva
De TV-programma's/films was ook een van onze ideeën. Ik zou dan ook kort de tune laten horen. Lijkt me nog steeds een tof thema!