Nu Online
Momenteel zijn er 409 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Taflschikking

9-8-2007 21:01:47
Hello,
Nog een zestal weken in het is zover. Spannend!! We hebben bijna alles in orde, maar de tafelmschikking blijft een probleempje. Ik moet binnenkort alles bij de feestzaal binnen brengen en weet niet hoe ik de gasten aan tafel moet krijgen. Hebben jullie misschien leuke ideetjes? Ik heb al gedacht om elke tafel naar een bijpassend tv-programma te noemen en dan ieder gast een kaartje te geven met de naam van dat programma op, maar dan kom ik vast te zitten. Alle hulp is welkom.

Groetjes en alvast bedankt voor de reacties.
Veerle en Stefan 21/09/2007.

veerle
21-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 751

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik9-8-2007 21:18:30

Hey Veerle,

Bij ons is het nog zeven weken dan :-) Wij trouwen 29 september, 't gaat snel! Onze feestzaal vraagt een alfabetische lijst van de personen + lijst v. personen die per tafel zitten, maar die werken zelf met nummers gewoon.Je kan het idd altijd origineel maken door ipv met nummering te werken met kaartjes zoals je zegt of verschillende landen,...Maar ik denk dat het idee van jou genoeg is hoor tenslotte moet dat niet te lang duren he!

Groetjes Petra

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik9-8-2007 22:03:04

Wij hebben van iedereen een foto en die staan op de tafels in houdertjes. De meeste foto's zijn best wel oud en om verwarring te voorkomen hebben we de namen onder te foto geplaatst, maar die zitten in de houdertjes verborgen zodat ze niet meteen naar hun naam op zoek gaan.

Groetjes, Mara

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik10-8-2007 8:35:54

je kan dan per tafel de begin tune van het programma laten horen

succes
sas

eva
1-9-2007
 Meld misbruik10-8-2007 11:50:03

Wij hebben de tafelschikking gedaan aan de hand van kleuren. Elke tafel krijgt een kleur. De naamhoudertjes worden ook in die kleur gemaakt en bij het afroepen speelt er dan een liedje die verwijst naar de kleur (bvb. rood van marco borsato)

Groetjes,

Eva

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik13-8-2007 11:33:51

De TV-programma's/films was ook een van onze ideeën. Ik zou dan ook kort de tune laten horen. Lijkt me nog steeds een tof thema!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...