Terug naar overzicht
hallo, Wij hadden een heeeeeel goede dj!Veel goede reactie's op gehad!!!!!Wij zijn van Zonhoven en hadden dj Tony.Hij vraagt een vaste prijs per nacht (afhankelijk van de installatie die je wil)Op zijn website zie je de prijzen.www.djtony.be Groetjes, Els14/07/2007
Hey,Wij zijn dit jaar getrouwd en hadden RP Projects uit Diepenbeek. Heel professioneel en alles tot in detail verzorgd. Hij gaf ons zelfs tips om het feest te laten slagen op vlak van muziek.Iedereen heeft zich die avond super geamuseerd en ze zeiden allemaal dat we een fantastische DJ hadden.Zijn gegevens:Contactgegevens:Rp-projectsRobby PipeleersZavelstraat 9B-3590 Diepenbeek011/28.80.280495/50.40.87info@rp-projects.behttp://www.rp-project.be Veel succes nog!Groetjes
Hallo Inne,ik draai alles ,evntueel in samenspraak met u over wat wel en wat niet gedraaid mag worden.Vaste prijs ,licht inbegrepen. 350 euro meer info www.djmarc.be
Houthalen ... Daar woont Mario toch...Heeft vroeger veel fuifkes ed in Houthalen-Helchteren gedraaid, doet nu alleen maar bruiloften en personeelsfeesten, dus misschien wel een goede kandidaat ? Stuur'm eens een mail, mario.schraepen@telenet.be en hoor eens of hij dan nog vrij is. Succes !
Hoi, nou ik weet wel een hele leuke dj die er echt een groot festijn van maakt voor een een goeie prijs. Alles is mogelijk, en gedanst zal er worden haaha. Als je wilt kan ik je het nummer geven. Neem dan maar even contact met me op. Gr. Brenda
Hoi,Wij zijn vorig jaar getrouwd en hadden echt en spetterend huwelijksfeest .Dat dank onze dj.Hij valt in prijs echt goed mee vandaar dat we zijn grootst set hadden genomen.Amai wat een installatie had die man bij en hij past zich ook volledig naar de wensen van onze gasten. En echte aanrader !!!Kijk maar eens www.djtony.be