Terug naar overzicht
hallo, wij houden het klein beetje vlaams, ttz marco borsato zal overheersen met jij alleen, engel van mijn hart, zij, en dan clousau met heb ik je ooit gezegd, slotlied, eros ramazottisuccesVEKEVIN@hotmail.com
De liedjes die wij in de mis gebruiken zijn:- you are the reason sarah en koen wauters- our own love - anouk- Avond - Boudewijn De Groot- Heb ik ooit gezegd - Clouseau- Eeuwigheid - Clouseau- Ik hou van U - Noordkaap- Engel van mijn hart - Marco BorsatoIk denk dat dit ze ongeveer zijn. Nog veel plezier met het organiseren!Groetjes, Eva 01.09.2007
Volgende liedjes komen bij ons aan bod in de plechtigheid:- binnenkomen: Comptine d'un autre été - l'Après-midi (live gespeeld door mijn broer op piano)- I'll be rain (Ozark Henry)- Everything for free(K's Choice)- You (Evenascence)- Sweet Rain (Bill Douglas - live gespeeld door mijn broer)- buiten gaan: Will you remember (The Cranberries)Regen is het centraal thema, aangezien we elkaar voor't eerst gezien hebben toen het erg regende en het huwelijksaanzoek is ook in de regen gebeurd.