Terug naar overzicht
Wij hebben inderdaad gewoon gebeld, en de priester heeft nog moeten terugbellen want hij had zijn agenda niet bij. Over een paar maanden moeten we een afspraak maken voor een eerst gesprek..Ik heb hier geloof ik al in de forum gelezen dat het zo'n 200 EUR kost voor de dienst.Groetjes,Inge14/06/2008
Wij kennen net als jij noch de kerk, noch de prieter. Op internet heb ik de gegevens gevonden van priester. we hebben een mail gezonden naar hem met de vraag of we op die bepaalde datum konden trouwen... Ik denk dat de meeste parochies nu wel een email adres hebben. Groetjes Anneleen
hallo,wij zijn naar het parochiaal secretariaat gegaan omdat we de priester van hier niet kenden. maar we wilden graag een priester die we goed kenden. het secretariaat heeft toen de nummer van de priester gegeven.en kerkelijk huwelijk kost 200€groetjesheidi
Hey,Wij trouwen in de gemeente waar ik nu woon, niet waar ik vroeger gewoond heb. Ook voor het praktisch te houden. We hebben op internet het adres en telefoonnummer gezocht van de parochie. Deze kan je meestal vinden op de website van de gemeente waar je wil trouwen.Je vraagt daar gewoon of de kerk nog vrij is die dag op het uur dat je zou willen. Ons werd toen ook verteld dat het kerkelijk huwelijk 200 euro zou kosten.Annick05/10/07