Nu Online
Momenteel zijn er 330 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema tafels avondfeest

10-8-2007 15:24:33
Hallo,

Heeft er een iemand leuke ideetjes om de tafels op het avondfeest in te delen? Wij willen niet gewoon een nummer op elke tafel zetten maar er een onderwerp of thema aan toekennen en de mensen bij binnenkomst op het feest dan een kaartje/of iets anders te geven met het thema van de tafel. We hebben wel ongeveer 16 tafels dus we zouden 16 thema's moeten hebben. Ik ben al naar een feest geweest waar elke tafel een reisbestemming (met betreffende foto) was of een muziekgroep (met dan stukje tekst erbij), heel leuk...maar ik zou liefst iets anders willen doen. Ideetjes altijd welkom...

Groetjes, Els
29/09/07

Els
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1244

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik10-8-2007 15:36:13

Dag Els,

Bij ons is het thema van de ganse dag 'Mechelen', wij zijn allebei geboren in Mechelen, wonen er nu samen en hebben er altijd gewoond en zijn fier op onze stad. We gaan ook onze foto's nemen in Mechelen en op onze uitnodiging staat ook een foto van ons in Mechelen. Alle tafelnamen zullen gebouwen, en monumenten in Mechelen zijn en er staat op elke tafel een foto van ons bij dat gebouw of monument. Bvb: Opsinjoorke, Margaretha Van Oostenrijk, Sint-Romboutstoren,... Ik vind het gewoon leuk omdat het iets van 'ons' is.
Misschien hebben jullie ook een gezamelijke interesse of hobby? Zijn jullie beiden echte sporters, of gaan jullie graag uit, of drinken jullie graag verschillende wijnen, of zien jullie graag cultuur, of zien jullie graag films, theater of concerten,.... Je kan echt zoveel doen als je zelf wil, maar ik vind het wel tof als het iets is dat je eventueel uitwerkt als globaal thema en dat het iets met jullie samen te maken heeft, dat de mensen direct zeggen: ja dat past wel bij hen. :-)

Groetjes,
Véronique 31/08/2007

Ilse
20-12-2007
 Meld misbruik10-8-2007 15:40:27

hoi Els,
Je moet hier eens goed kijken op de site. Er zijn echt al heel veel verschillende dingen gezegd: snoepjes, film, sport,kleuren,... Misschien hebben jullie wel een leuke hobby, waar je het aan kan linken.
Veel succes
Ilse

Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik10-8-2007 16:32:46

Wij hebben gewoon iets leuks gezocht en hebben gekozen voor de badeendjes. Elke tafel krijgt een kleur van eendje en per koppel krijgt men bij het binnenkomen dan een eendje in zijn desbetreffende kleur. De eendjes zullen allemaal in een oude zinke badkuip (klein formaat) zwemmen die klaar gezet zal worden aan de ingang van de feestzaal. Heeft niet echt iets met ons te maken maar we vonden het wel iets leuk. En tegenwoordig vind je meer dan genoeg veschillende soorten van badeendjes. Veel geluk met je zoektocht naar het voor jullie gepaste tafelthema. Groetjes.

Freya
11-8-2007
 Meld misbruik10-8-2007 16:53:13

Wij gaan dolgraag op skiverlof en wij hebben van elke plaats waar we gaan skiën zijn de piste-plannetjes met skigebied logo in het groot op de tafel, elke tafel en ander gebied uiteraard. En bij het binnenkomen krijgen ze een kaartje met enkel het logo en zo kunnen ze zoeken aan welke tafel ze moeten gaan zitten.

kim
26-4-2008
 Meld misbruik11-8-2007 14:19:59

Aangezien wij waarschijnlijk met een buffet uit alle werelddelen gaan werken zullen wij elke tafel naar een land noemen. Bijvoorbeeld landen waar we al naartoe zijn geweest, onze huwelijksreis enz...

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik13-8-2007 11:27:16

Wij gaan op huwelijksreis naar de westkust van USA. Elke tafel krijgt dus een plaats die we gaan bezoeken. De gasten krijgen tijdens de receptie een foto/postkaart van een van de bestemmingen. Op de tafels liggen pennen waarmee ze een boodschap op de postkaart kunnen schrijven. Die kaart kunnen ze in een brievenbus steken en als we op reis zijn lezen per bestemming de kaartjes.

evelien
25-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 13:09:57

Wij zijn ook op zoek naar tafelbenamingen en de badeendjes vinden wij een héél leuk idee! Weet iemand waar we badeendjes kunnen kopen in verschillende kleuren? Want 13 verschillende badeendjes vinden... niet zo simpel, heb ik de indruk.
Kan iemand ons helpen?

Alvast bedankt hoor!

Groetjes, Evelien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...