Terug naar overzicht
Hey, als je het echt alleen bij die ene dans, als openingsdans, wil houden... kan je er misschien ineens een polonaise (je weet wel, treintje) achter brengen!
dat hangt een beetje van jullie publiek af natuurlijk. Polonaise is een mogelijkheid maar als jullie een hekel hebben aan dat soort carnaval toestanden, kan de dj gewoon de rest van de genodigden uitnodigen voor een 2e slow, of met een swing of absolute topper de dansvloer in de fik zetten.cheers, dj LeBart
Onze dj heeft daarna iedereen op de dansvloer geroepen voor nog 2 slows, en dat heeft goed gewerkt.
Dag Annick,Wij gaan ook niet vermenigvuldigen, ik veronderstel dat de dj er gewoon voor gaat zorgen dat er een liedje volgt dat iedereen op de dansvloer trekt. praat er eens over met je dj, die zal daar wel ervaring in hebben.Groetjescelineusers.telenet.be/tom-en-celine
Wij hebben niet vermenigvuldigd, hadden daar absoluut geen zin in. Wij hebben gewoon onze DJ gevraagd om onmiddellijk een ambiance-nummerke te draaien dat mensen naar de dansvloer zou halen. Ik meen mij te herinneren dat hij een zeer swingend nummer van Natalia heeft gedraaid en dat onze dansvloer al snel vol stond!
Wij hebben daar ook geen zin in en onze DJ raadde ons aan om na de openingsdans iedereen op de dansvloer te vragen (de DJ zal dat doen) en wij zouden dan ook een tof nummer laten spelen (wat weten we nog niet).Patricia01/08/2008
Dankjewel allemaal voor jullie reacties!