TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kim
26-4-2008
|
12-8-2007 11:53:45
Hoi,
ik heb geen lange sleep gekozen (juist voor het dansen enz), ik heb een vrij korte sleep dus. Ik heb de mogelijkheid die sleep omhoog te houden, daar is een lusje aan de binnenzijde, en zo kan ik de sleep omhoog houden met mijn hand. Vooral tijdens de slow is dit wel handig. Ik had ook eerst een jurk aan met een lange sleep maar aangezien wij trouwen in kevertjes heb ik dus voor een andere jurk gekozen, uit praktische redenen...
Groetjes en toch succes met je kleedje
Kim
|
|
Karen
25-6-2007
|
12-8-2007 14:33:08
er is bij mij nu ook wel een lusje aan die ik kan vasthouden, maar dan nog is er een sleepje aan. Er zit dan nog een hoepel onder dus er is heel wat rok aan :-) Eigenlijk zou ik geen ander kleed willen, maar ik wil ook gerust kunnen bewegen!
|
|
Lieve
1-9-2006
|
12-8-2007 17:14:53
Hey,
ik had een jurk met een vrij lange sleep en in de winkel hadden ze er een systeem ingenaaid zodat ik de sleep naar binnen kon plooien. Zo kwam mijn jurk net niet op de grond en kon ik dansen zoveel ik wilde. Als ik de sleep weer los wilde, trok ik gewoon aan een touwtje...
Groetjes, Lieve
|
|
Thierry
|
|
|
Karen
25-6-2007
|
12-8-2007 21:55:32
dag Thierry ben jij toevallig dj?? Ik heb geen echte trouwschoenen aan maar heel makkelijke lage schoenen waar ik zeker en vast geen zere voeten in zal hebben! Ze zijn misschien niet zo mooi, als echte trouwschoenen, maar die zie je toch niet onder de lange sleep :-)
|
|
Olivia
4-5-2007
|
12-8-2007 22:12:12
Hallo Karen, je zou ook later op de avond, als het dansen goed in gang is, van kledij kunnen wisselen! Ik heb dat al verscheidene keren meegemaakt op trouwfeesten en heb het zelf ook gedaan! (zo kon ik me helemaal uitleven en met alles meedoen) Groetjes!
|
|
Wendy
22-6-2007
|
12-8-2007 22:44:19
hallo,
ik had ook een redelijk lange sleep en bij mij hadden ze aan de binnenkant van mijn kleed zo van die haakjes gezet gelijk bij een beha. en zo heb ik mijn sleep omhoog kunnen doen. Hing toen maar juist op de grond. geen problemen met dansen
groetjes wendy
|
|
Thierry
|
|
|
Tine
14-7-2007
|
13-8-2007 10:00:40
Hallo, Ik had de jurk 'Storm' van Ian Stuart, als je de sleep eens wilt zien, ze staat bij de foto's op mn site, www.14juli.bruiloftsite.nl , maar ik kan je verzekeren dat ze gigantisch was, ik denk dat mn jurk een viertal kilo weegt, je kan je inbeelden wat een sleep. Iedere jurk kan je normaalgezien inbinden, bij mij was het met drie linten die je aan elkaar moest binden, en wij hebben geswingd in onze openingsdans, dus ja... Je moet er niet mee inzitten, het komt allemaal wel goed, en zoals de dj zegt, goede schoenen meenemen, ik heb om 2u30 mn sneakers aangedaan en geen mens die het gezien heeft, en heb gedanst tot 6u, dus dat zegt genoeg, hé...
Succes! Tine 30 dagen getrouwd...
|
|
Tania
3-5-2008
|
13-8-2007 10:08:23
Hey,
Mijn kleed heeft ook een sleep (nu niet zo lang), maar in de winkel voorzien ze inderdaad een systeem om die zeg maar op te hangen, zodat je kleed voor het dansen niet over de grond sleept. Zouden ze dat bij jou ook niet kunnen? Of toch dat het dansbaarder is? Want zo een lusje aan je pink is goed voor even, maar ik zag het ook niet zitten om daar de hele avond mee te dansen, en de beide bruidswinkels (allé, de goeie lol) waar ik geweest ben raadden beiden zo'n systeem aan. Misschien moet je er eens naar vragen?
Groetjes,
Tania
|
|
An
16-6-2007
|
13-8-2007 12:08:30
Hallo
Aan mijn kleed hing ook een sleep (heb er wel een meter laten afsnijde omdat ik hem ook te lang vond),maar de rest heb ik 's avonds met een veiligheidsspeld naar boven gebonden, in de winkel hadde ze er niets op voorzien,maar zeide ze dat ik het gewoon met een veiligheidsspelt moest doen) en dit ging.
http://bart-an.bruiloftsite.nl/
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
13-8-2007 12:37:06
Hey Karen,
Bij mij was er ook zo n systeem EN een lusje...dat lusje is voor eventjes vast te nemen gemakkelijk bv als je naar toilet moet of als je ergens doorloopt en de sleep stoort, maar om te dansen heb je dat systeem... Bij ons waren het een paar knippers en daarond 2 haakjes (zoals bh) en dat zat dus enorm stevig omhoog. Zo kon ik PERFECT dansen, geen enkel probleem ! En het is evenzeer nog mooi ook, de sleep wordt gewoon netjes geplooid en opgetrokken...
ik had dus ook een vrij lange sleep en heb er geen seconde last van gehad ganse dag niet... (mijn sleep is te zien op de 1082 fotos van mijn schoonbroer :-) http://fotos.telenet.be/nicojl of op http://www.kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/ ) Bij fotoboeken vind je ook enkele fotos van het avondfeest en het dansen van mij, daar zie je hoe mijn sleep is opgetrokken tijdens het dansen van de openingsdans en het feest)
Groetjes en veel succes met je keuze, maar lig er vooral niet van wakker dat een sleep onhandig is, met een goed systeem is dat totaal niet zo !
Nathalie
|
|
Karen
25-6-2007
|
13-8-2007 18:30:15
Hallo Thierry Moet je toevallig op 7 september in Hof ter mude te Knokke-Sluis draaien?? :-) Grappig om onze dj op het forum tegen te komen! Ik stuur je nog zeker en vast de liedjes door maar we zijn er dagelijks nog mee bezig.
bedankt voor de vele reacties. We zullen er wel iets op vinden om die sleep wat in te tomen tijdens het dansen door alle tips die ik kreeg.
|
|
Thierry
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|